یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 12:45

کد خبر 547181

دوشنبه 18 تیر 1403 - 14:07:00


آسفالت‌ریزی معابر ۱۵۰ روستا در زنجان


فارس/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: آسفالت‌ریزی در معابر 150 روستای استان با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال انجام شده است.

رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، آسفالت معابر روستایی یکی از مهمترین اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای توسعه کالبدی روستاها است، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌بینی می‌شود، در سال جاری آسفالت‌ریزی به معابر 150روستای استان از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: این پروژه‌ها با مساحتی بالغ بر 600 هزار و 507 مترمربع از سوی این نهاد و مشارکت دهیاری‌ها عملیاتی می‌شود.وی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته نیز 167 پروژه آسفالت معابر روستایی با اعتبار 620 میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای در سطح استان اجرا شده است.

خواجه‌ای یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن استان با مشارکت و همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها را اجرای طرح هادی و نهضت آسفالت معابر روستایی دانست و افزود: محوطه‌سازی، جدول‌کشی، آسفالت معابر روستایی، ایجاد پارک و بوستان از جمله اقدامات در اجرای طرح هادی در روستاها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت‌های لازم و زمینه‌های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است، تاکید کرد: خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستاها و همچنین ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است، که امیدواریم با هماهنگی و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مردم گام‌های موثرتری در راستای توسعه و آبادانی روستاها برداشته شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط