یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:30

کد خبر 547493

دوشنبه 18 تیر 1403 - 15:49:00


پاداش معرفی ماینرهای غیرمجاز در خراسان رضوی ۲ برابر شد


ایرنا/ مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پاداش شناسایی و معرفی استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز (دستگاه ماینر) در این استان ۲ برابر شده است.

رضا لنگری، مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای ۱۰ میلیون ریال به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز است که تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال بابت معرفی مراکز غیرمجاز خصوصی و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای معرفی ماینرهای غیرمجاز در مراکز دولتی و عمومی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که این پاداش در ۲ مرحله پرداخت می‌شود، افزود: مرحله اول در ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی‌کننده پرداخت و بخش دوم پاداش‌ها، متناسب با مدت و میزان استفاده غیرمجاز از انرژی برق در مراکز غیرمجاز رمزارز (بیش از یک سوم این بخش از پاداش‌ها) در مدت ۴۰ روز به عامل شناسایی‌کننده و بقیه به مجریان و ضابطان قضایی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.
مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران، گفت: افراد می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره ۰۵۱۳۸۹۳۷۴۷۰ اعلام کنند.
لنگری افزود: در سه ماهه نخست امسال ۶۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز با توان مصرفی ۱۳۰ کیلووات انرژی در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط