یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 14:47

کد خبر 547501

دوشنبه 18 تیر 1403 - 15:10:08


«حمید صفت» بازیگر سریال خبرسازِ «نرگس آبیار»


بیلبورد/ حمید صفت خواننده رپ سرشناس ایرانی به عنوان بازیگر سریال «بامداد خمار» معرفی شد.

این خواننده پرطرفدار رپ که مدت‌ها به دلیل مسائل شخصی و قضایی در راس اخبار بود، حالا دومین تجربه بازیگری‌اش را پس از «هفت سر اژد‌ها» ساخته ابوالقاسم طالبی پشت سر می‌گذارد.

بامداد خمار با کارگردانی نرگس آبیار و بازیگری نوید پورفرج، ترلان پروانه، رضا کیانیان، علی مصفا، گلاب آدینه، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، امین حیایی، علی اوسیوند، مرجانه گلچین، لاله اسکندری، پدرام شریفی و ستاره پسیانی در حال ساخت است.

بهمن ماه سال گذشته بود که صفحه رسمی‌سریال «بامداد خمار» از شروع ساخت سریال بامداد خمار این بار با کارگردانی نرگس آبیار، ‌ تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و بازی ترلان پروانه و سینا مهراد خبر داد.

نرگس آبیار که حالا کارگردانی بامداد خمار را بر عهده دارد، سریال سووشون را هم بعد از یک سال فیلمبرداری آماده پخش دارد که در واقع اولین فعالیت او در حوزه سریال‌سازی است و پیش از نمایش آن و دریافت بازخوردها سریال دوم را در دست ساخت دارد. جالب است که هر دو سریال او که خودش هم داستان نویس است، اقتباسی از رمان‌هایی هستند که توسط نویسندگان زن نوشته شده اند. سووشون بر اساس رمان سیمین دانشور و بامداد خمار بر اساس رمان معروف فتانه حاج سیدجوادی به همین نام. زمانی که فیلم «نفس» او اکران شد، نظر بعضی منتقدین بر این بود که به دلیل بازنمایی دوره‌های مختلف زمانی در این فیلم او حتما می‌تواند سریال ساز خوبی باشد و حالا واقعا این اتفاق افتاده است. «بامداد خمار» نوشته فتانه حاج سیدجوادی از رمان‌های عامه‌پسند دهه هفتاد بود که به خصوص در میان نوجوانان خوانندگان زیادی داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط