یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 15:45

کد خبر 547774

دوشنبه 18 تیر 1403 - 18:51:28


کارگاه رمان و داستان‌نویسی اردبیل آغاز به‌کار کرد


ایبنا/ کارگاه رمان و داستان‌نویسی اردبیل یادمان مرحوم امیرحسین فردی با حضور نویسندگان آغاز به کار کرد.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، شامگاه ۱۷ تیرماه در جلسه کارگاه رمان و داستان‌نویسی در محل اداره ارشاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: این کارگاه با هدف تربیت نویسندگان و ایجاد خلاقیت و پرورش ایده‌های داستانی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود در پایان این کارگاه آثار فاخر تولید شود.
رجبی با بیان اینکه مرحوم امیرحسین فردی از فعالان ادبیات داستانی کشور بودند، عنوان کرد: به یاد این چهره ملی از اساتید استانی و ملی برای انتقال تجربیات و راهنمایی های نویسندگان و نوآموزان در این کارگاه بهره مند می شویم.
وی یادآور شد: آثار تولیدی در این کارگاه در قالب رمان و مجموعه داستان کوتاه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ و منتشر و به نویسندگان بر اساس ارزیابی های به عمل آمده حق التألیف پرداخت می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: کارگاه رمان و داستان اردبیل روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر در سالن جلسات شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه فرهنگی هنری افق پیشرفت، بامداد اشراق و کتابشهر اردبیل برگزار می شود.
در این نشست اساتید و نویسندگان و فعالان حوزه رمان و داستان نویسی نیز ضمن قدردانی از اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود در زمینه ادبیات داستانی استان اردبیل و اهمیت و لزوم این کارگاه پرداختند.
شرکت کنندگان خواستار تداوم کارگاه رمان، و حمایت و پشتیبانی لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ هنر و ادبیات شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط