شنبه 07 مهر 1403 - 12:57

کد خبر 548530

سه‌شنبه 19 تیر 1403 - 14:33:00


بازی های Call of Duty به ریشه‌ها باز خواهند گشت


زومجی/ یک افشاگر مدعی شد که مجموعه Call of Duty به نوستالژی‌های قدیمی در چند سال آینده باز خواهد گشت.
  
یکی از افشاگران سری بازی‌های کال آو دیوتی عنوان کرده است که Call of Duty: Warzone از مکانیزم غارت ابزار و اسلحه و جمع‌آوری در کوله‌پشتی، که در دوران وارزون ۲ دیده بودیم، گذر کرده است و برای نسخه Black Ops 6 از یک مکانیزم دیگر استفاده می‌کند.

این افشاگر که با شناسه BobNetworkUK در فضای مجازی شناخته می‌شود، ادعا کرده که وارزون به سیستم غارت اورجینال خود برمی‌گردد و علاوه‌براین قرار است که Wildcardها نیز به بخش Loadout بازی اضافه می‌شوند.

این افشاگر پیش از این و در ماه ژوئن (خرداد-تیر) نیز ادعا کرده بود که عرضه نقشه اصلی وارزون به‌نام Verdansk تا سال ۲۰۲۵ تأخیر خورده است که رسانه Insider Gaming نیز آن را تایید کرده بود.



اگر این شایعات حقیقت داشته باشد می‌توان گفت که استراتژی اکتیویژن برای چند سال آینده، سرمایه‌گذاری روی نوستالژی‌ها است. می‌دانیم که برای نسخه ۲۰۲۵ مجموعه کالاف دیوتی که با نام رمز Saturn یا «زحل» شناخته می‌شود نیز قرار است شاهد بازگشت نقشه‌های کلاسیک بلک آپس ۲ باشیم. همچنان مشخص نیست که قرار است این نقشه‌ها به وسعت نقشه‌های مدرن وارفر ۲ و ۳ باشند یا خیر؟

باب همچنین در اوایل خرداد نیز خبر داده بود که بلک آپس ۶ قرار است حالت تئاتر که یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های نسخه‌های قدیمی این مجموعه بود را به بازی برگرداند. Call of Duty: Black Ops 6 قرار است در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر شود. به احتمال زیاد این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۵ روی پلتفرم نینتندو نیز عرضه می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط