شنبه 07 مهر 1403 - 13:06

کد خبر 549078

سه‌شنبه 19 تیر 1403 - 18:54:00


جعبه‌گشایی گلکسی بادز ۳ را پیش از معرفی رسمی ببینید


دیجیاتو/ سامسونگ فردا طی رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴، از نسل جدید گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و ایربادهای خود رونمایی می‌کند. درحالی‌که نگاه عموم کاربران به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ است، ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی بادز ۳ منتشر شده است.

اکانت OnlyTechAE در ایکس، ویدیو و تصاویری از گلکسی بادز ۳ سامسونگ در دو رنگ مشکی و سفید منتشر کرده است. مشخص نیست این ایرباد از خرده‌فروشی خریداری شده‌ است یا از روش دیگری به دست این فرد رسیده.
 
تغییرات گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو
طبق این تصاویر و ویدیوی جعبه‌گشایی، گلکسی بادز 3 با شکل‌وشمایل متفاوتی راهی بازارهای جهانی خواهد شد. درحالی‌که گلکسی بادز ۲ و بادز ۲ پرو طراحی دایره‌ای داشتند، نسل جدید ساقه دارد که روی آن نوار نورانی به چشم می‌خورد. همچنین می‌توانید محل قرارگرفتن ایرباد را از در شفاف کیس‌ها ببینید. البته در بادز ۳ پرو برخلاف برادر کوچک‌ترش، نوک سیلیکونی می‌بینیم.

علاوه‌براین، لیست فاش‌شده از @Kuma_Sleepy حاکی از آن است که بادز ۳ و بادز ۳ پرو با برچسب قیمتی نسل قبل به فروش می‌رسد. طبق این لیست که از خرده‌فروشی کره‌ای به دست آمده، گلکسی بادز ۳ با قیمت ۱۴۷ دلار عرضه خواهد شد و مدل پرو نیز تگ قیمتی ۲۱۴ دلاری خواهد داشت.

این ایربادها طی مراسم آنپکد ۲۰۲۴ در کنار گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶، گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ معرفی می‌شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط