جمعه 30 شهریور 1403 - 18:23

کد خبر 57488

دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 17:01:31


گروه بهمن تصاویر رسمی فیدلیتی پرستیژ را منتشر کرد


آخرین خودرو/ به تازگی وبسایت رسمی گروه بهمن تصاویر فیدلیتی پرستیژ را منتشر کرده است. به گفته مدیران ارشد این گروه خودروساز خصوصی، بزودی فیدلیتی پرستیژ رونمایی می شود و تولید آن در کارخانه بهمن موتور آغاز خواهد شد.

فیدلیتی پرستیژ نمونه فول آپشن و قوی تر فیدلیتی پرایم است و در بازارهای دیگر با نام هایی چون جتور X70 پلاس به فروش می رسد. گروه بهمن هم نمونه های اولیه این تیپ فیدلیتی را به ایران آورده و برنامه دارد تا بزودی این خودرو را با نام تیپ پرستیژ به بازار عرضه کند. فیدلیتی پرستیژ از نظر ابعاد و اندازه بسیار نزدیک به نسخه پرایم است و در نگاه کلی، نمونه ای فیس لیفت و فول آپشن از نسخه پرایم به حساب می آید. با توجه به تصویر منتشر شده از کابین بهمن فیدلیتی پرستیژ، می توان پی برد که این خودروساز خصوصی نمونه فول آپشن و جدید جتور X70 پلاس برای مونتاژ و عرضه انتخاب کرده است.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ که احتمالاً در تیپ 7 نفره به بازار عرضه می شود، به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که فناوری AVL اتریش را دارد و 195 تا 197 اسب بخار قدرت را با گشتاور 285 نیوتن متر در اختیار راننده می گذارد. جعبه دنده فیدلیتی پرستیژ از نوع 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است که توان را به چرخ های این کراس اوور چینی و مونتاژ می رساند. با توجه به قابلیت های فنی فیدلیتی پرستیژ، می توان گفت که این کراس اوور گروه بهمن شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت کمتر از 8.5 ثانیه را دارد.

امکانات فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه به مراتب بالاتری نسبت به نسخه پرایم قرار دارد. در این کراس اوور تک دیفرانسیل امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، حافظه صندلی راننده، دسته دنده الکتریکی، تهویه اتوماتیک سه کاناله، پاکسازی اتوماتیک هوای کابین، دوربین 360 درجه، جلو آمپر دیجیتال، پنل تهویه دیجیتال لمسی، سیستم صوتی حرفه ای، فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی 20 اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رانندگی خودکار بین خطوط، خودران سطح 2.5، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، رادار DOW، زیرساخت ADAS، نور پردازی کابین، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بی سیم تلفن همراه، پنل تهویه ردیف عقب و... دیده می شود.

نویسنده: سامان امانی نژاد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط