جمعه 30 شهریور 1403 - 18:25

کد خبر 57506

دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 17:15:25


چانگان های وارداتی هشتم تیرماه تحویل می شوند؟


آخرین خودرو/ بر اساس تصاویری که مخاطبین آخرین خودرو از وضعیت سفارش خودروهای واردات برای ما ارسال کرده اند، تاریخ 8 تیرماه برای تحویل کراس اوور CS35 پلاس درج شده است.
کراس اوور های چانگان یعنی مدل های CS35 پلاس و CS55 پلاس اولین خودروهایی بودند که به گمرک تهران رسیدند و فرآیند ترخیص آن ها آغاز شد. حالا بر اساس اولویتی که در سامانه عرضه وارداتی ها مشخص شده ،تاریخ عرضه 8 تیرماه در نظر گرفته شده است و در قسمت وضعیت، عبارت ثبت سفارش اولیه با موفقت انجام شد را می بینیم. البته تاریخ تحویل 8 تیرماه در زمان ثبت نام هم مشخص شده بود و حالا برای متقاضیان چانگان CS35 پلاس ثبت سفارش اولیه انجام شده است. هنوز مشخص نیست عبارت ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام شد به چه منظور است و آیا تمام افرادی که این عبارت را در وضعیت سفارش خود می بینند، می توانند چانگان های وارداتی را در تاریخ درج شده تحویل بگیرند یا خیر؟ البته پیگیری های ما از وزارت صمت نشان می دهد این عبارت به معنی پذیرش اولویت تحویل می باشد.


مشخصات چانگان CS35 پلاس
چانگان CS35 پلاس در دو تیپ 2 و3 به بازار می آید که زیر کاپوت هر دو تیپ پیشرانه 1.4 لیتری توربو با پاشش مستقیم سوخت قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت 158 اسب بخار و نهایت گشتاور 260 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک تَر به چرخ های جلو می رسد. تفاوت تیپ 2 و 3 چانگان های CS25 پلاس در بحث آپشن و امکانات است. هر دو تیپ به امکاناتی نظیر سنسور نور، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، دو کیسه هوا، اتوهلد و ... را می بینیم اما در تیپ 3 امکانات بیشتری مثل سقف پانورامیک، 6 کیسه هوا، رینگ 18 اینچی، دوربین پارک زیر آینه بغل و تهویه اتوماتیک را می بینیم. قرار است با ادامه روند واردات، تیپ 3 (تیپ فول) با تعداد زیاد به بازار بیاید و عملا واردات تیپ 2 محدود خواهد بود.
چانگان CS35 پلاس قیمت خروجی گمرک 850 و 900 میلیون را داشته اند و قیمت نهایی این خودروها با احتساب هزینه های جاری دیگر نظیر هزینه شماره گذاری، بیمه، اسقاط خودرو، مالیات بر ارزش افزوده و... محاسبه خواهد شد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط