سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 22:03

کد خبر 578747

جمعه 12 مرداد 1403 - 23:30:00


تاریخ عرضه آخرین محتوای بازی Dead Cells اعلام شد


زومجی/ استودیو سازنده Dead Cells از تاریخ عرضه‌ آخرین محتوای بازی با نام The End is Near رونمایی کرد.
  
استودیو Evil Empire در جدیدترین بیانیه‌ی خود در شبکه مجازی ایکس، تاریخ انتشار محتوای نهایی بازی Dead Cells با نام The End is Near را اعلام کرد. این محتوا در تاریخ ۲۹ مرداد (۱۹ اوت) در دسترس کاربران کنسول‌‌ها و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. محتوای The End is Near از ماه اوت سال گذشته وارد مرحله تست آلفا خود شد و بازیکن‌ها می‌توانستند به تجربه این نسخه آزمایشی بپردازند.

این محتوا در ماه سپتامبر وارد فاز بتا شد و به‌روزرسانی‌های مختلفی را دریافت کرد. Evil Empire به پشتیبانی از این محتوا ادامه داد تا اینکه در ماه فوریه ۲۰۲۴، این استودیو اعلام کرد که The End is Near آخرین محتوای دد سلز خواهد بود. ایول امپایر به پشتیبانی و رفع مشکلات Dead Cells ادامه خواهد داد، اما تمرکز اصلی خود را روی اثر بعدی خود به‌نام Windblown قرار می‌دهد؛ بازی‌ای که در سال جاری به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

این محتوا Curse Mobهای جدیدی را به‌ بازی اضافه خواهد کرد؛ نفرین‌هایی که پشت‌ یکدیگر روی بازیکن تأثیر می‌گذارند و این به‌معنای مرگ با یک ضربه است. البته پلیرها می‌توانند با ازبین‌بردن دشمنان این نفرین‌ها را از روی خود بردارند. علاوه‌بر موارد یادشده بیوم‌های نفرین‌شده جدیدی برای این محتوا درنظر گرفته شده است که با ازبین‌بردن نفرین‌‌ها جوایز متعددی به بازیکن‌ها خواهد رسید. The End is Near همزمان با رفع مشکلات مختلف، نزدیک به ۲۰ Legendary Affixهای جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط