جمعه 30 شهریور 1403 - 19:11

کد خبر 5854

سه‌شنبه 08 فروردین 1402 - 10:16:00


کنایه عجیب کاسانو: با یک پا از این بازیکنان بهترم!


ورزش 3/ستاره سابق فوتبال ایتالیا با انتقاد از بعضی بازیکنان آتزوری از ضرورت حمایت از مانچینی گفت.
 

آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که بسیاری او را با وجود درخشش در رم، بازی در رئال و فروغ دوباره در اینتر، یک استعداد سوخته می‌دانند، همواره با اظهار نظر‌های جنجالی شناخته می‌شود.

حالا مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در گفتگو با بوبو به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخته و در عین حال معتقد است چاره‌ای جز حمایت از مانچینی ندارند: "در حال حاضر همه ما باید مانچینی را در این لحظه از مسیر همراهی کنیم. اگر مواد اولیه را ندارید، به صبر نیاز دارید. با تماشای بازی دیروز من فکر می کردم شرم آور است که برخی از بازیکنان در تیم ملی حضور دارند، در زمان من برخی از آنها حتی نمی توانستند در رختکن حاضر شوند."

کاسانو البته مهاجم جدید ایتالیا را از زیر تیغ انتقاداتش رد نمی‌کند: "در مورد رتگی من می گویم که ما گلزن خود را پیدا کردیم و باید روی هر چیز دیگری کار کنیم. اگر او بازیکنان تیم ملی فرانسه را در کنار خود داشت، بیشتر از او انتقاد می کردم، اما با آنچه که او در اختیار دارد، مطمئنا تا پایان در کنار مانچینی بابت این انتخاب خواهم بود."


 
مهاجم سابق رم در خصوص دشواری مسئولیت مانچینی هم می‌گوید: "در واقع من می گویم که دوست ندارم جای او باشم. اگر در فوتبال امروزی به دنیا آمده بودم، همه مسابقات را با یک پا بازی می کردم و همیشه گل می زدم."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط