سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 08:00

کد خبر 586406

جمعه 19 مرداد 1403 - 11:53:00


برادران وارنر به‌دنبال ساخت بازی های بیشتر با همکاری دیگر استودیوها است


زومجی/ مدیرعامل برادران وارنر طی بیانیه‌ای از علاقه خود برای توسعه آثار بیشتر از آی‌پی‌های این شرکت گفت.
  
دیوید زسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری همزمان با اعلام گزارش‌های مالی این شرکت، گفت که این شرکت آماده است تا با دادن لایسنس IPهای خود به استودیوهای خارج از بخش گیمینگ برادران وارنر برای توسعه بازی‌های بیشتر همکاری کند. او از موفقیت بازی Hogwarts Legacy و تأثیر آن در آثار بعدی گفت. زسلاو در این راستا اظهار داشت:

«یکی از دلایل موفقیت Hogwarts Legacy این بود که بازیکن‌ها می‌توانستند وارد دنیای این بازی شوند. این موضوع بخشی است که من فکر می‌کنم مسیر بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی پیش گرفته است. مواردی که فیلمی از سوپرمن، بتمن یا هری پاتر ساخته می‌شود و سپس یک سریال در دست توسعه قرار می‌گیرد، اما قابلیت حضور در دنیای آن آی‌پی و وقت گذراندن با شخصیت‌های محبوب تجربه‌ای ویژه خواهد بود. ما ۱۱ استودیو و آی‌پی‌های زیادی در دست داریم. بسیاری از مخاطبان در انتظار تجربه‌های بیشتری از این آثار یادشده هستند و این همان تصمیمی است که ما آن را درنظر داریم.»



برادران وارنر همزمان با در اختیار داشتن آی‌پی‌هایی بزرگ، طی سال‌های گذشته با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده است. با وجود موفقیت آثاری مانند Mortal Kombat و Hogwarts Legacy، بسیاری از آی‌پی‌های این شرکت دست‌نخورده باقی مانده‌اند.

فارغ از درنظر داشتن حضور شخصیت بتمن در Suicide Squad: Kill the Justice League و آثار واقعیت مجازی، هیچ بازی دیگری از بتمن پس از Batman Arkham Knight ساخته نشد. در اخباری دیگر به‌تازگی اعلام شد که این شرکت مالکیت Player First Games، استودیو سازنده بازی MultiVersus را به‌دست آورده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط