جمعه 30 شهریور 1403 - 20:22

کد خبر 58751

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 10:01:00


تایید زمان پخش قسمت جدید «گرند تور»؛ ماجراجویی در اروپا


پدال/ قسمت جدید گرند تور، ماه آینده پخش خواهد شد. در این قسمت سه مجری محبوب با خودروهای عجیب، سفر ۲۲۰۰ کیلومتری در اروپای مرکزی خواهند داشت.

برنامهٔ محبوب گرند تور ماه آینده بازمی‌گردد و جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می راهی اروپای مرکزی می‌شوند. این قسمت که Eurocrash نام دارد، در روز جمعه ۱۶ ژوئن برابر با ۲۶ خرداد در آمازون پرایم پخش خواهد شد. آمازون جزئیات بسیار کمی در مورد این قسمت جدید منتشر کرده اما سه تصویر تیزری نشان می‌دهد که سه مجری محبوب با چه خودروهایی رانندگی کرده‌اند. هموند که عاشق خودروهای آمریکایی است، پشت فرمان یک شورلت SSR می‌نشیند که برای مدت کوتاهی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ تولید می‌شد. این خودرو با پیشرانه‌های ۵.۳ لیتری و ۶ لیتری V8 به بازار عرضه شد.

SSR اما عجیب‌ترین خودروی این قسمت گرند تور نیست زیرا کلارکسون با یک میتسوکا Le-Seyde دیده می‌شود. این خودرو بر اساس نیسان سیلویا ساخته شده بود و در دههٔ ۹۰ تولید می‌شد. خودروی می هم به همان اندازه عجیب است زیرا او یک کروسلی کانورتیبل را انتخاب کرده است یعنی خودرویی که از اواخر سال ۱۹۳۰ تا اوایل دههٔ ۵۰ در اوهایو تولید می‌شد. آمازون هنوز تریلری از این قسمت منتشر نکرده اما یکی از تصاویر کلارکسون را در حال مسابقه دادن با شخصی سوار بر اسب نشان می‌دهد. در تصویر دیگر نیز سه مجری در یک پیست مسابقه دیده می‌شوند.

گفته شده در قسمت ویژهٔ Eurocrash این سه نفر سفری ۲۲۵۰ کیلومتری از لهستان به اسلوونی دارند و در مسیر از اسلواکی و مجارستان عبور می‌کنند. سال گذشته گزارش‌هایی مبنی بر تصادف هموند در حین فیلم‌برداری قسمت Eurocrash منتشر شد. از این تصادف عکس‌هایی هم در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌داد هموند خارج از خودروی تصادفی بدون آسیبی ایستاده و خودرو به یک مانع لاستیکی برخورد کرده است.

دوران گرند تور اما ممکن است به‌زودی پایان یابد زیرا در اوایل سال جاری گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه از سال ۲۰۲۴ کلارکسون هیچ برنامهٔ جدیدی در آمازون پرایم نخواهد داشت. البته این به معنای جدایی سه مجری محبوب از یکدیگر نیست ولی احتمالاً همکاری آن‌ها با آمازون پایان خواهد یافت.

1401/10/28 - 13:01


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط