دوشنبه 02 مهر 1403 - 22:01

کد خبر 590296

دوشنبه 22 مرداد 1403 - 14:23:55


بازی/ Puzzledom - No Wifi Puzzles؛ این پازل‌ها معتادتان می‌کنند


آخرین خبر/ Puzzledom – classic puzzles all in one مجموعه از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی‌های پازلی از استودیوی MetaJoy است که به صورت رایگان عرضه شده و جدیدترین آپدیت آن عرضه گردیده و پیش روی شماست.

با نصب Puzzledom – classic puzzles all in one می توانید مجموعه‌ای از بهترین و اعتیادآورترین بازی های پازلی که تا به حال دیده اید با گرافیکی مینیمال و طراحی عالی مراحل را تجربه کنید! بازی‌هایی مثل Connect, Blocks, Rolling Ball و Escape که یادگیری آنها آسان ولی مسلط شدن به آنها بسیار مشکل است، انتظار شما را می‌کشند! اگر از علاقه‌مندان و عاشقان به بازی های پازلی هستید دیگر نیازی نیست وقتتان را با جستجو برای بازی های پازلی مختلف هدر بدهید، زیرا از این به بعد مجموعه ای از آنها را در یک اپلیکیشن با نام Puzzledom خواهید داشت! همانطور که گفته شده ده ها بازی خاص در Puzzledom گنجانده شده که روی هم رفته +2 هزار مرحله را دارا هستند و برای روزها به گوشی میخکوب تان میکنند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 80 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط