دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:07

کد خبر 592439

چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 12:29:00


بازی Goat Simulator 3 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد


زومجی/ گزارشی جدید از سوی یک منبع معتبر ادعا می‌کند که بازی Goat Simulator 3 در آینده نه‌چندان دور برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
   
شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده حاکی از آن است که بازی Goat Simulator 3 در نوامبر امسال (آبان ۱۴۰۳) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. ابتدا وبسایت ژاپنی فروشگاه آمازون به این موضوع اشاره کرد؛ ولی لحظاتی بعد تمامی اطلاعات مذکور پاک شدند.

Goat Simulator 3 توسط استودیوی سوئدی Coffee Stain ساخته شده است. این بازی در سال ۲۰۲۲ به وسیله یک ویدیوی خنده‌دار که از تریلر بازی Dead Island تقلید می‌کرد معرفی شد و در زمان عرضه برای کاربران رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و تلفن‌های همراه در دسترس قرار گرفت.

Nintendo Everything گزارش داده است که بازی Goat Simulator 3 در وبسایت ژاپنی فروشگاه آمازون فهرست شده بود؛ اما پس از مدت‌زمان کوتاهی اطلاعات آن پاک شدند. فهرست مذکور ادعا می‌کرد که این بازی در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

همچنین بازی Goat Simulator 3 در نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت و بسته‌الحاقی Digital Downgrade نیز همزمان با آن برای دارندگان نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. عرضه احتمالی Goat Simulator 3 برای سوییچ با نزدیک شدن به سالگرد انتشار بازی منطقی به نظر می‌رسد.

لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی در آینده با ما همراه باشید.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط