دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:04

کد خبر 593493

پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 - 09:32:00


بازی The Lacerator با الهام از آثار ترسناک کلاسیک معرفی شد


زومجی/ شرکت Dread XP از بازی ترسناک جدید خودش با نام The Lacerator رونمایی کرد که شباهت زیادی به آثار کلاسیک ژانر وحشت دارد. 
   
شرکت Dread XP مدت‌ها است که با همکاری بازیسازهای مستقل به نشر بازی‌های ترسناک می‌پردازد و در جدید‌ترین همکاری خود، از بازی The Lacerator رونمایی کرده است. این بازی به‌وسیله استودیو برزیلی Games From The Abyss ساخته شده است و در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. 

The Lacerator داستان شخصیتی را روایت می‌کند که مورد حمله شخصیتی وحشتناک قرار می‌گیرد و حال باید با تمام وجود راهی برای زنده ماندن و مبارزه با دشمنان بی‌رحم خودش پیدا کند. سازنده‌ها در ساخت بازی الهام زیادی از آثار کلاسیک سبک وحشت گرفته‌اند؛ به طوریکه احتمالا در اولین صحنه از تریلر معرفی بازی The Lacerator، متوجه شباهت آن با مجموعه رزیدنت ایول خواهید شد. The Lacerator قرار است خشونت بالایی داشته باشد و نبرد با دشمنان در نهایت بی‌رحمی صورت می‌گیرد. 

از دیگر مولفه‌های بازی که یادآور آثار کلاسیک ژانر وحشت هستند، می‌توان به کنترل‌های سنگین و سخت آن اشاره کرد که به‌صورت عمدی به این شکلی کار شده‌اند و می‌توانند باعث تنش هرچه بیش‌تر در بازی شوند. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط