پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 09:49

کد خبر 60367

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 14:38:00


اما و اگرهای صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر


ایرنا/ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در صورت باخت سه مدعی و برد مقابل شهرداری همدان با بیش از پنج گل می‌تواند به‌عنوان تیم دوم به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

فوتبال همواره بین علاقمندان یک رشته ورزشی مهیج و غیرقابل پیش بینی است و اتفاقات باورنکردنی و دور از ذهن آن موجب ثبت نتایج جذاب می شود.
تیم فوتبال خیبر خرم آباد روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در هفته سی و سوم رقابت‌های دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان شهرداری آستارا بود که با تک گل مهرداد قنبری در دقیقه ۱۰ توانست این تیم را مغلوب کند.
خیبر خرم آباد با هدایت فراز کمالوند از ۳۱ بازی ۱۲ برد، ۱۵ مساوی، چهار باخت، ۳۲ گل زده، ۱۶ گل خورده و تفاضل گل ۱۶ با ۵۱ امتیاز در رده پنجم جدول ۱۷ تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
خیبر در آخرین دیدار خود سه شنبه دوم خرداد ماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مهمان شهرداری همدان رده پانزدهمی است که با ۲۷ امتیاز خطر سقوط را احساس می‌کند، در صورت باخت احتمالی همدانی ها و برد احتمالی خلیج فارس ماهشهر در برابر چادرملو اردکان، که با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد تیم شهرداری به لیگ دسته دوم سقوط می کند.
بنابراین دیدار خیبر خرم آباد و شهرداری همدان بسیار حساس است چراکه خیبر هم در صورت برد با بیش از پنج گل در برابر این تیم، و باخت استقلال خوزستان مقابل آرمان گهر، باخت فجر سپاسی مقابل مس شهر بابک و باخت سایپا مقابل استقلال ملاثانی می تواند به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند.

پیش از این تیم فوتبال شمس آذر قزوین از ۳۲ بازی ۲۱ برد، هفت مساوی، چهار باخت، ۶۷ گل زده، ۲۴ گل خورده و تفاضل گل ۴۳ با ۷۰ امتیاز ضمن ثبت قهرمانی رقابت ها به لیگ برتر صعود کرده است.
مهمترین مسئله، تمرکز تیمی بر رقابت های لیگ یک می باشد و مردم لرستان و دیگر لرتباران چشم انتظار کسب موفقیت آن هستند، تیمی که می تواند با روحیه مناسب، نظم دفاعی، کار تیمی منسجم و موقعیت سازی در نوک حمله، امید را در دل هواداران زنده نگه دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط