پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 09:58

کد خبر 60558

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 17:13:00


ساختمان مدرسه علمیه امام مهدی(ع) یاسوج افتتاح شد


ایرنا/ ساختمان مدرسه علمیه سفیران هدایت امام مهدی (عج) شهر یاسوج روز پنجشنبه با حضور آیت الله علیرضا اعرافی و مسئولان حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

مراسم افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت شهر یاسوج با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان و مدیران نهادهای حوزوی و فرهنگی نمایندگان و مسئولان ارشد استان، اساتید و طلاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی، رئیس حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار کرد: با ساخت این مدرسه تا حد زیادی کمبود فضای آموزشی حوزه‌های علمیه جبران شده است.

پناهی افزود: مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) هزار و ۵۱۱ متر مساحت، ۲ هزار و ۵۸۶ متر زیربنا دارد و در چهار طبقه احداث شده است.

وی تاکید کرد: این مدرسه همچنین ۱۳ حجره، پنج مَدرس و سالن کتابخانه‌ای آن با ۵۶ متر و فضای اداری آن ۲۱۱ متر مساحت دارد و آشپزخانه ۱۶۵ متر نیز دارد.

رئیس حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدرسه علمیه سفیران هدایت یاسوج با حدود ۷۰ طلبه در یک ساختمان اجاره‌ای بود که اکنون به مدرسه جدید امام مهدی موعود (عج) نقل و مکان می‌کنند.

 


 

 
 
  
  
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط