جمعه 23 شهریور 1403 - 13:38

کد خبر 606732

یک‌شنبه 04 شهریور 1403 - 23:05:20


راهنمای ساده برای انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب و معتبر


بازار/  با توجه به اهمیت بسیار زیادی که سلامتی دهان و دندان‌های ما دارد، لازم است تا در صورت بروز هر گونه مشکل، به یک مراجعه کنیم. دندانپزشکی با تجربه و ماهر که بتواند خدمات با کیفیتی به ما ارائه دهد و حافظ سلامتی دندان‌های ما باشد.
اما حقیقت این است که پیدا کردن یک دندانپزشک متخصص، کار چندان راحتی هم نیست. خصوصا با توجه به حساسیت بالای فرایندهای دندانپزشکی، تعداد زیاد دندانپزشکان و تنوع خدماتی که هر یک از آن‌ها به مراجعین خود ارائه می‌دهند.
به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله‌ی کامل، ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب، امکانات مورد نیاز در یک دندانپزشکی خوب و البته راهکارهایی برای تشخیص این فاکتورهای حائز اهمیت را مورد بررسی قرار دهیم. پس در صورتی که انتخاب دندانپزشک، از دغدغه‌های شما نیز هست؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
دلایل اهمیت انتخاب یک دندانپزشک خوب
سلامت دهان و دندان نقش بسیار مهمی در سلامت کلی بدن ما ایفا می‌کند. تا حدی که شاید برایتان جالب باشد بدانید بسیاری از مشکلات گوارشی و یا حتی سردردهای میگرنی، ریشه در خرابی دندان‌های افراد دارند.
به همین دلیل است که انتخاب یک دندانپزشک کاربلد، از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چند که این تنها دلیل برای حساسیت نشان دادن به موضوع انتخاب دندانپزشک نیست!
مراجعه به دندانپزشکی باید به یکی از روتین‌های زندگی افراد تبدیل شود. یعنی درست شبیه به چکاپ‌های سالیانه و آزمایش خون. چرا که یک دندانپزشک خوب می‌تواند با معاینات منظم و ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم، در پیشگیری از مشکلات دهان و دندان‌ به شما کمک کند. مشکلاتی مانند پوسیدگی دندان، بیماری لثه و حتی سرطان دهان.
از طرفی یک دندانپزشک ماهر می‌تواند مشکلات دهان و دندان‌های شما را در مراحل اولیه تشخیص و آن‌ها را درمان کند. برای مثال، ممکن است یکی از دندان‌های شما صرفا به حذف پوسیدگی‌ها و یا یک ترمیم معمولی نیاز داشته باشد. در حالی که شما اطلاعی از این موضوع ندارید و زمانی به سراغ درمان دندان خود می‌روید که کار از کار گذشته و پالپ و ریشه‌ی دندان با عفونت درگیر شده است.
به همین دلیل است که مراجعه‌های دوره‌ای به دندانپزشکی می‌تواند از پیچیده‌تر شدن مشکلات و نیاز به درمان‌های گران‌تر، دردناک‌تر و تهاجمی‌تر در آینده جلوگیری کند.
همچنین، همه می‌دانند که انجام صحیح خدمات دندانپزشکی از چه اهمیت زیادی برخوردار است. اگر درمان دندانپزشکی مورد نظر شما (چه عصب کشی باشد و چه ایمپلنت دندان) به درستی انجام نشود، تبعات بسیار شدیدی برای شما به وجود خواهد آمد. تبعاتی از جمله نیاز به کشیدن دندان، انجام مجدد فرایند و یا حتی آسیب دیدگی ساختار دندان و استخوان فک!
این موضوع، علاوه بر اینکه به سلامتی دهان و دندان‌های شما ارتباط پیدا می‌کند؛ به هزینه‌های شما نیز مربوط خواهد شد. یعنی انتخاب یک دندانپزشک خوب عملا می‌تواند منجر به صرفه جویی در هزینه‌های شما نیز بشود. زیرا درمان زودهنگام و انجام موفقیت آمیز هر فرایندی، به پیشگیری از درمان مجدد یک دندان کمک خواهد کرد.
در نهایت، یک دندانپزشک خوب می‌تواند نقش مهمی در سلامت کلی شما ایفا کند و به شما در داشتن لبخندی زیبا و طبیعی و کیفیت زندگی بهتر کمک کند.
ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب
حالا که از اهمیت بسیار زیاد انتخاب یک دندانپزشک خوب مطلع شدیم، بد نیست تا با تعدادی از ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب آشناتر شویم.
علم و دانش تخصصی
اولین چیزی که همه از دندانپزشکشان انتظار دارند، دانش و علم فرایندهایی است که دندانپزشک قرار است روی دندان‌هایشان پیاده سازی کند. این فاکتور شامل تسلط بر دانش آناتومی، فیزیولوژی و بیماری‌های دهان و دندان و آشنایی با جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های دندانپزشکی است.
برای مثال، ممکن است یک دندانپزشک تجربه و سابقه‌ی بسیار زیادی در انجام فرایندهای دندانپزشکی داشته باشد؛ اما با تکیک‌های روز دنیا و یا دستگاه‌های جدیدتر آشنا نباشد. یا در مقابل، یک دندانپزشک، صرفا کار با این ابزارها و تکنیک‌ها را بلد باشد ولی از مهارت و تجربه‌ی کافی در استفاده از آن‌ها برخوردار نباشد.
تجربه ی کافی
منظور از تجربه کافی دندانپزشک، ترکیبی از سابقه‌ی کاری و مهارت عملی او در زمینه‌ی دندانپزشکی است. طبیعتا هر چه سابقه کاری یک دندانپزشک بیشتر باشد، تجربه‌ی عملی او نیز بیشتر خواهد بود.
البته علاوه بر سابقه‌ی کاری، مهارت عملی دندانپزشک نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک دندانپزشک با سابقه‌ی بالا، احتمالا با طیف وسیع‌تری از مشکلات دهان و دندان آشنا است و مهارت بیشتری در تشخیص و درمان آن‌ها دارد.
یا برای مثالی دیگر، احتمالا دندانپزشکی که سابقه‌ی بیشتری دارد، در دوره‌های آموزشی بیشتری شرکت کرده است و توانمندی‌های بیشتری در انجام فرایندهای دندانپزشکی به دست آورده است.
به طور کلی، داشتن سابقه کاری و تجربه کافی در زمینه دندانپزشکی از دیگر ویژگی‌های مهم یک دندانپزشک خوب است. چرا که دندانپزشکی یک حرفه‌ی مهارتی است و با گذشت زمان و تجربه کسب کردن، مهارت و توانایی دندانپزشک افزایش می‌یابد.
برخورد خوب و صبر و حوصله
یک دندانپزشک خوب باید با بیماران خود برخوردی محترمانه و صمیمی داشته باشد و به سوالات و نگرانی‌های آنها با حوصله پاسخ دهد. خصوصا با توجه به اینکه دندانپزشکی برای بسیاری از افراد فرایندی ترسناک و استرس زا محسوب می‌شود.
رعایت بهداشت و استریلیزاسیون
یک دندانپزشک خوب به سلامتی بیماران و مرتجعین خود اهمیت می‌دهد. پس سعی می‌کند تا با رعایت دقیق بهداشت و استریلیزاسیون محیط مطب دندانپزشکی، به دستیابی به این هدف مهم کمک کند.
دندانپزشکی که به بهداشت بیماران خود اهمیت دهد، مرتبا دستگاه‌هایی که مشترکا مورد استفاده قرار می‌گیرند را استریل می‌کند و از کارمندان خود می‌خواهد که مرتبا محیط مطب و حتی سالن انتظار را تمیز کنند.
ارائه‌ی اطلاعات کامل به بیمار
برخی از دندانپزشکان معمولا هیچگونه اطلاعاتی درباره فرایند کاری‌ای که در حال انجام آن هستند به بیمارانشان نمی‌دهند! چرا که تصور می‌کنند مراجعینشان از فرایندهای تخصصی دندانپزشکی سر در نمی‌آورند!
در حالی که یک دندانپزشک خوب هم قبل از شروع درمان و هم در حین انجام کار، اطلاعات کامل و دقیقی در مورد مراحلی که در حسال اجرای آن‌ها است به بیمار ارائه می‌دهد. از نحوه انجام کار و مزایای آن گرفته تا مراقبت‌های بعد از تکمیل درمان.
صداقت و راستگویی
متاسفانه برخی از دندانپزشکان، بیمار را به سمت مسیری اشتباه سوق می‌دهند. برای مثال، دندانی که صرفا به یک عصب کشی نیاز دارد را می‌کشند و بیمار خود را مجبور به انجام جراحی ایمپلنت دندان می‌کنند! این رفتارهای ناپسند، علاوه بر تخریب برند آن دندانپزشک، دید افراد را نیز نسبت به کل جامعه‌ی دندانپزشکان تحت تاثیر قرار می‌دهد.
لذا باید توجه کنید که برای دریافت خدمات، صداقت، راستگویی و درست کاری پزشک مورد نظرتان هم مورد بررسی قرار دهید.
داشتن تعهد به آموزش بیمار
یک دندانپزشک خوب باید به بیماران خود نحوه‍ی مراقبت صحیح از دهان و دندان را آموزش دهد. یا برای مثال، در صورتی که دندان درمان شده به مراقبت‌های خاصی نیاز دارد، باید نحوه مراقبت از آن را به طور کامل به بیمار اطلاع دهد.
ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی خوب
مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم، ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب بود. یعنی مهارت‌های فردی و شخصی دندانپزشک، که باید در زمان انتخاب ایشان مورد توجه شما قرار بگیرد.
اما برخی از ویژگی‌ها هم هستند که به شخص دندانپزشک ارتباط کمتری دارند و بیشتر در گروه ویژگی‌های مطب یا کلینیک دندانپزشکی قرار می‌گیرند. ویژگی‌هایی که در ادامه به معرفی و توضیح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.
پرسنل خوش برخورد کلینیک
پرسنل خوش برخورد و با اخلاق در هر محیطی، به خصوص در یک کلینیک دندانپزشکی، نقشی اساسی در جلب رضایت مراجعین و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده ایفا می‌کند. این پرسنل می‌توانند با مراجعینی که با استرس و یا درد روبرو هستند صحبت کنند؛ از استرس آن‌ها بکاهند و می‌توانند با برخورد گرم و صمیمیشان، احساس آرامش را به آن‌ها برگردانند.
از طرفی رضایت بیمار از تجربه ی حضور در کلینیک هم نقش مهمی در وفاداری او به آن مرکز درمانی ایفا می‌کند. برخورد مناسب و خوشایند پرسنل در تمام بخش‌های کلینیک، از پذیرش تا حین انجام درمان و مراحل بعد از آن، خاطره‌ای مثبت در ذهن بیمار ایجاد می‌کند و احتمال مراجعه مجدد او (و عملا بازاریابی دهان به دهان برای دندانپزشکی) را افزایش می‌دهد.
پس فراموش نکنید که برخورد، رفتار و شخصیت پرسنل مطب هم در زمان انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب مد نظر قرار دهید.
محیط آرامش‌بخش کلینیک
انتخاب یک دندانپزشکی مناسب که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، محیطی آرامش‌بخش نیز داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، مراجعه به دندانپزشک برای بسیاری از افراد با اضطراب و استرس همراه است. پس طبیعتا انتخاب محیطی آرام می‌تواند تا حد زیادی به کاهش این اضطراب و ایجاد تجربه‌ای مثبت‌تر از ویزیت دندانپزشکی کمک کند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بین استرس و احساس درد رابطه مستقیمی وجود دارد. یعنی هنگامی که فرد اضطراب دارد، درد را بیشتر احساس می‌کند. بنابراین انتخاب یک دندانپزشکی با محیطی آرام می‌تواند به کاهش استرس و در نتیجه کاهش درد حین درمان شما نیز کمک کند.
برخی از دندانپزشکی‌ها بسیار ماهرانه این فضا را ایجاد می‌کنند. مثلا در سالن انتظار موسیقی پخش می‌کنند؛ از گلدان‌هایی زیبا در فضای سالن استفاده می‌کنند؛ رنگ و نور محیط سالن انتظار و اتاق پزشک را روشن می‌کنند و.. کارهای بسیار زیادی که مطمئنا شما هم در برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی آن‌ها را مشاهده کردید.
نوبت‌دهی منظم
هیچکس دوست ندارد که مدتی طولانی در صف انتظارِ مطب دندانپزشکی منتظر بماند. خصوصا در شرایطی که دندان درد دارد و یا قصد دارد پس از دندانپزشکی، خود را به یک جلسه یا قرار مهم برساند!
یک دندانپزشکی خوب باید نوبت‌دهی‌های کاملا منظمی داشته باشد. حالا اگر بتواند قابلیت رزرو نوبت به صورت آنلاین هم برای افراد فراهم کند که چه بهتر! اما نکته مهم، کمترین زمان معطلی برای مراجعان و احترام گذاشتن به وقت مردم است.
ارائه شفاف هزینه‌ها
یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که باید در زمان انتخاب یک دندانپزشکی به آن توجه کنید، ارائه دقیق و شفاف هزینه‌های خدماتی است که قرار است دریافت کنید. این شفافیت، علاوه بر ایجاد احساس اعتماد بین پزشک و بیمار، به مراجعه‌کننده اجازه می‌دهد تا طبق بودجه‌ای که دارد برای خود تصمیم گیری کند.
متاسفانه قیمت نسبتا بالای خدمات دندانپزشکی در سراسر دنیا، برای بسیاری از افراد سنگین محسوب می‌شود. پس چه بهتر که پیش از شروع فرایند درمانی، با پرسنل کلینیک در خصوص هزینه‌ها صحبت کنید و هزینه خدمات دندانپزشکی را به طور دقیق از ایشان جویا شوید.
پرداخت اقساطی هزینه
یکی از بزرگترین مزایای یک کلینیک دندانپزشکی خوب، قابلیت دریافت هزینه از شما به صورت اقساطی است. این کار از فشار آوردن به بیمار جلوگیری می‌کند و این امکان را به او می‌دهد که هزینه را به صورت کم کم و در یک بازه‌ی زمانی به دندانپزشکی پرداخت کند.
موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت
انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی که از نظر مکانی مناسب و از نظر دسترسی برای بیمار راحت باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. خصوصا با توجه به اینکه بسیاری از مراجعین دندانپزشکی با احساس دندان درد به کلینیک مراجعه می‌کنند و یا به دلیل تزریق داروی بی حسی ممکن است پس از اتمام فرایند درمانشان، توانایی رانندگی نداشته باشند.
علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی با موقعیت مکانی مناسب، کاهش زمان و هزینه رفت و آمد بیمار است. اگر بیمار مجبور باشد مسافت زیادی را برای رسیدن به کلینیک طی کند، این موضوع می‌تواند باعث اتلاف وقت، افزایش هزینه‌های حمل و نقل و خستگی بیمار شود. در حالی که انتخاب یک کلینیک در نزدیکی محل زندگی یا محل کار بیمار، می‌تواند تا حد زیادی از این مشکلات بکاهد.
همچنین، امروزه بسیاری از افراد از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده می‌کنند. بنابراین، انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی که به ایستگاه‌های مترو، اتوبوس یا تاکسی نزدیک باشد، می‌تواند برای این افراد حائز اهمیت باشد. دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی، باعث می‌شود بیمار بتواند بدون دردسر و به راحتی به کلینیک مراجعه کند و از اتلاف وقت ناشی از ترافیک یا پیدا کردن جای پارک نیز جلوگیری شود.
ساعات کاری منعطف
بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های کاری یا تحصیلی، تنها در ساعات خاصی از روز می‌توانند برای ویزیت دندانپزشکی مراجعه کنند. انتخاب یک کلینیک با ساعات کاری انعطاف‌پذیر به این افراد اجاره می‌دهد تا در زمان‌های مناسب برای خود برای ویزیتشان برنامه‌ریزی کنند و از اتلاف وقت و تعطیلی کار یا مدرسه جلوگیری کنند.
راهنمای انتخاب یک دندانپزشکی خوب
حالا که با تمام ویژگی‌های مهم و حائز اهمیت یک دندانپزشک و یک دندانپزشکی خوب آشنا شدیم، بهتر است یاد بگیریم که چگونه باید یک دندانپزشک برای خودمان انتخاب کنیم.
تحقیق درباره دندانپزشکان مختلف
اول از همه، باید به خوبی درباره دندانپزشک‌های مختلف تحقیق کنید. می‌توانید از دوستان، خانواده و آشنایانی که تجربه‌ی مراجعه به یک دندانپزشک خاص را داشتند، نظر خواهی کنید. یا اینکه در اینترنت جستجو کنید و نظرات بیماران مختلف را در مورد دندانپزشکان مختلف بخوانید.
حتی می‌توانید از وب سایت‌های نظرسنجی پزشکان و دندانپزشکان و همچنین، انجمن‌های دندانپزشکی برای یافتن یک دندانپزشک خوب در منطقه خود استفاده کنید.
شبکه‌های مجازی و وبسایت خود دندانپزشکان هم فضای مناسبی برای انجام این تحقیقات خواهد بود. می‌توانید نظرات سایرین را مطالعه و نمونه‌کارهای دندانپزشک را در پست‌ها یا صفحاتش بررسی کنید.
بررسی مجوز و گواهینامه‌های دندانپزشک
مطمئن شوید که دندانپزشک مورد نظرتان از یکی از دانشگاه‌های معتبر علوم پزشکی فارغ التحصیل شده باشد و مجوز رسمی فعالیت از وزارت بهداشت و درمان را داشته باشد.
همچنین، سعی کنید گواهینامه‌هایی که مربوط به دوره‌های گذرانده شده توسط دندانپزشک هست را نیز مطالعه کنید. این گواهینامه‌ها معمولا روی دیوار مطب نصب شدند. حتی اگر آنجا نبودند، شما می‌توانید از پرسنل کلینیک درخواست کنید که آن‌ها را به شما نشان دهند.
سابقه و تجربه دندانپزشک را بررسی کنید
از دندانپزشک درباره سال‌های سابقه کاری و زمینه‌های تخصصی او جویا شوید. حتی می‌توانید از او بپرسید که آیا دوره‌های تخصصی خاصی را نیز گذرانده است یا صرفا مدرک دندانپزشکی عمومی دریافت کرده است.
دندانپزشک، پرسنل و کلینیک دندانپزشکی را بررسی کنید
حتما قبل از نهایی کردن انتخاب خود، از مطب دندانپزشکی دیدن کنید. سعی کنید در این بازدید به نظافت و بهداشت مطب، رفتار کارکنان و رفتار دندانپزشک در زمان اجرای فرایندهای درمانی توجه کنید.
در مورد هزینه ها سوال کنید
هیچ مانعی برای پرسش سوال درباره هزینه‌ها وجود ندارد. پس بدون نگرانی، خجالت یا استرس از پرسنل دندانپزشکی بخواهید که هزینه‌ها را با شفافیت کامل برای شما مشخص کنند.
سعی کنید درباره بیمه دندانپزشکی، کمک هزینه‌های آن و همچنین، نحوه پرداخت هزینه‌ها به کلینیک نیز اطلاعاتی را به دست بیاورید تا مطمئن شوید که از توانایی پرداخت آن‌ها برخوردارید.
یک جلسه مشاوره از دندانپزشک بگیرید
حتما یک جلسه مشاوره از دندانپزشک بگیرید. در این جلسه درباره روندی که قرار است طی کنید سوال کنید و نگرانی‌هایتان را با او در میان بگذارید. حتی ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر در حین صحبت با او احساس راحتی نکردید، به دنبال دندانپزشک دیگری باشید. چرا که راحتی با دندانپزشک، یکی از فاکتورهای مهمی است که باید بین بیمار و دندانپزشکف برقرار باشد.
در آخر، فراموش نکنید که انتخاب یک دندانپزشک خوب می‌تواند به شما کمک کند تا از سلامت دهان و دندان خود در بلند مدت محافظت کنید. پس با صرف زمان کافی و تحقیق دقیق، دندانپزشکی را پیدا کنید که به نیازها و خواسته‌های شما پاسخ دهد.
پیشنهاد ما برای مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی تخصصی
یکی از بهترین انتخاب‌ها، برای کسانی که به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی تمام عیار می‌گردند، مجموعه دندانپزشکی دکتر بنیانیان در شمال تهران (محدوده میدان آرژانتین) است. کلینیکی تخصصی که بدون اغراق، تمام ویژگی‌های یک مجموعه دندانپزشکی خوب را دارا است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های شهر تهران، معرفی شود.
این کلینیک با حضور تعدادی از برترین متخصصان دندانپزشکی برجسته شهر تهران، از جمله خانم دکتر نازی بنیانیان، کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله خدمات درمانی (نظیر ایمپلنت دندان، درمان ریشه و انواع جراحی فک و صورت) و خدمات زیبایی (مانند لمینت دندان، کامپوزیت دندان و بلیچینگ دندان) را به مراجعین خود ارائه خواهد داد.
ویژگی‌های کلینیک دندانپزشکی دکتر بنیانیان
طبق اطلاعات موجود در وب سایت‌های نظرسنجی آنلاین درباره پزشکان و دندانپزشکان مختلف، دکتر بنیانیان و سایر پزشکان این کلینیک از تجربه و تخصص بسیار بالایی در زمینه دندانپزشکی برخوردار هستند. همچنین، آن‌ها با استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز در این کلینیک، تعهد خود را نسبت به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران نشان می‌دهند.
تاکید بر نظافت و بهداشت در مطب دکتر بنیانیان، نشان‌دهنده‌ی توجه این مجموعه به سلامت و رفاه بیماران است. تا جایی که پرسنل این مجموعه برای پیشگیری از انتقال عفونت و بیماری، مرتبا دستگاه‌های خود را استریلیزه و ضدعفونی می‌کنند.
فضای آرام و دلنشین مطب دکتر بنیانیان استرس و اضطراب بیماران را کاهش می‌دهد. همچنین، برخورد گرم و محترمانه پرسنل این مطب نیز تجربه مثبت‌تری را برای کلیه مراجعه‌کنندگان به این مطب رقم می‌زند.
مدیریت زمان در این کلینیک به گونه‌ای است که بیماران زمان زیادی را در انتظار ویزیت نمی‌گذرانند و در همان بازه انتظار هم می‌توانند کلیه سوالات خود را درباره هزینه‌ها از پرسنل مجموعه جویا شوند.
از همه مهم‌تر اینکه این مجموعه قابلیت پرداخت هزینه دندانپزشکی به صورت اقساطی نیز برای افراد فراهم کرده است تا بیماران بدون نگرانی، کلیه نیازهای دندانپزشکی خود را اجرا کنند.
موقعیت مکانی مناسب، نزدیکی به مترو و ایستگاه اتوبوس، دارا بودن پارکینگ برای بیماران و ساعات کاری منعطف نیز از دیگر ویژی‌های این مجموعه می‌باشد.
راه‌های ارتباطی با مجموعه دندانپزشکی دکتر بنیانیان
شما می‌توانید نوبت خود را از طریق وبسایت به آدرس drbonyanian.com رزرو و یا از طریق سایت‌هایی مانند دکترتو یا پذیرش 24 نسبت به ثبت نوبت اقدام نمایید. 
این مجموعه دندانپزشکی در آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان بخارست، کوچه 6، پلاک 22، واحد 7 ، پذیرای یکایک مراجعینی است که نیاز به دریافت خدمات دندانپزشکی در یک مجموعه تخصصی را دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط