جمعه 23 شهریور 1403 - 13:43

کد خبر 606760

دوشنبه 05 شهریور 1403 - 00:18:13


تمجید ستاره لیورپول از صلاح؛ او دیوانه است!


ورزش 3/در بازی لیورپول مقابل برنتفورد، قرمزها با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسیدند. این بازی در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و گل‌های لیورپول توسط لوئیس دیاز و محمد صلاح به ثمر رسید. دیاز در دقیقه ۱۳ بازی با یک ضدحمله سریع و پاس دیوگو ژوتا گل اول را به ثمر رساند. صلاح نیز در دقیقه ۷۰ با یک ضربه دقیق گل دوم را ثبت کرد.
لیورپول در این بازی تسلط کامل داشت و با بازی هجومی و پاس‌های دقیق، برنتفورد را تحت فشار قرار داد. در نیمه دوم، لیورپول با افزایش فشار و حملات مداوم، توانست گل دوم را بزند و بازی را به نفع خود به پایان برساند.
ابراهیما کوناته پس از بازی در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه گفت: «من امروز بسیار خوشحالم زیرا ما ۲-۰ پیروز شدیم و گل نخوردیم. این برای تیم بسیار مهم است. اکنون باید برای بازی بزرگ بعدی آماده شویم که به زودی از راه می‌رسد. مردم فکر می‌کنند این بازی آسان بود اما آسان نبود، سخت بود زیرا ما زیاد دویدیم. ما با هم سخت تلاش می‌کنیم.»

کوناته ادامه داد: «ما هنوز در ۱۰۰ درصد توان خود نیستیم، زیرا مربی جدید است و ما چیزهای جدیدی را شروع کرده‌ایم اما فکر می‌کنم دوباره به آن سطح خواهیم رسید و من بسیار هیجان‌زده‌ام که ۱۰۰ درصد با آنچه مربی می‌خواهد هماهنگ شویم.»
او در پایان به تمجید از محمد صلاح پرداخت و گفت: «این پسر دیوانه است! من طرفدار بزرگ مو هستم. هر فصل همیشه همان داستان است. حتی وقتی به جام ملت‌های آفریقا می‌رود، گل‌های زیادی می‌زند. من واقعاً نمی‌فهمم چگونه این کار را می‌کند. او برای من الگوی بزرگی است زیرا هر روز می‌بینم که چگونه تلاش می‌کند‌. من می‌خواهم مثل او باشم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط