چهارشنبه 11 مهر 1403 - 11:57

کد خبر 60846

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 22:47:51


گازرسانی به ۹۲ روستا و شهرک روستایی در سطح خراسان شمالی


شرکت ملی گاز ایران/ شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای حمایت از تولید ملی، ضمن پیش‌قـدم بودن برای تحقق منـویات رهبـر معظم انقـلاب، آمادگی لازم را برای تحقق شعار سال 1402 و حمایت از تولید دارد.

سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم با تلاش مضاعف همه کارکنان، در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان گام برداشته و به اهداف خود در زمینه تامین رفاه و رضایت تمامی مشترکین دست یابیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف تعیین شده شرکت گاز استان خراسان شمالی در سال 1402، این شرکت در نظر دارد ۹۲ روستا و شهرک روستایی در سطح استان گازرسانی کند.

هاشمی تصریح کرد: شرکت گاز استان خراسان شمالی همچنین گازرسانی به ۱۵ واحد صنعتی، احداث خطوط انتقال تقویتی، احداث خطوط تغذیه تقویتی و تعداد زیادی از پروژه ها را برنامه‌ریزی کرده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در ادامه، افزود: بدین ترتیب این شرکت در راستای تحقق اهداف شعار سال، پروژه های گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی و پروژه های گازرسانی به روستاهای فاقد گاز و تقویت شبکه های انتقال، تغذیه و توزیع شهری را برنامه‌ریزی کرده است.

هاشمی در ادامه، افزود: پرداخت هزینه لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از دیگر برنامه های این شرکت می باشد.

وی در پایان، بیان کرد: اولویت اهداف و برنامه های شرکت گاز استان خراسان شمالی، ایجاد زیرساخت و توسعه تاسیسات، تامین انرژی گاز طبیعی برای صنایع و بنگاه های اقتصادی دانش بنیان در راستای ارتقاء پتانسیل اشتغالزایی و افزایش سطح رفاه و رضایتمندی عمومی جامعه است و امید داریم که همانند گذشته بتوانیم گام‌های بلند و تاثیرگذاری جهت تحقق اهدافمان برداریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط