چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:53

کد خبر 649458

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 11:06:00


خبرهای خوب وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی و وام ازدواج و اشتغال


ایسنا/وزیر ورزش و جوانان از قرار گرفتن ورزشگاه آزادی در مدار بهره‌برداری تا پایان پاییز و پرداخت وام ازدواج و اشتغال در نزدیک‌ترین زمان ممکن خبر داد.

احمد دنیامالی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با تبریک عملیات وعده صادق 2 ، گفت: اقدام شجاعانه نیروهای مسلح ایران در راستای بازدارندگی شرارت‌های رژیم صهونیستی بود.
وی تاکید کرد: پیام دولت ایران این است که ما دنبال جنگ نیستیم. پیام موشک‌های سه‌شنبه شب اثبات تبدیل گنبد آهنین به گنبد «آبکش» بود. به رژیم صهیونیستی نشان دادیم اگر به شرارت‌هایش ادامه دهد، حتما پاسخ‌های محکم‌تری دریافت می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه‌های کشور گفت: مطالبات مردم در این زمینه درست است. با انباشت نگهداشت ورزشگاه‌ها روبرو بودیم. طی 40 روزی که از پذیرش مسوولیتم در وزارت ورزش می‌گذرد کار ویژه‌ای سامان دادیم. مردم مطمئن باشند نور، سکوها و چمن ورزشگاه‌ها را به سرانجام خوبی می‌رسانیم. در ورزشگاه آزادی نیز سه شفیت مشغول کار هستند و ان‌شاءالله تا پایان پاییز این ورزشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در استان‌ها نیز به لیگ برتر و دسته یک توجه داریم. با توافق با وزیر کشور، استانداران را مسوول نظارت و تامین منابع لازم برای ورزشگاه‌هایی کردیم که لیگ و دسته یک در آنجا برگزار می‌شود.

دنیامالی با اشاره به سیاست دولت چهاردهم برای وام اشتغال و ازدواج جوانان گفت: در این خصوص با وزیر اقتصاد و رییس‌کل بانک مرکزی نشست داشتم و سامانه ثبت‌نام‌ها باز شده و ان‌شاءالله پرداخت این دو وام به زودی انجام می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط