چهارشنبه 11 مهر 1403 - 16:08

کد خبر 649749

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:41:28


دانیله ماری: شاهد عملکرد هوشمندانه‌ طارمی بودیم


تسنیم/خبرنگار سرشناس ایتالیایی در گفت‌وگو با تسنیم از عملکرد مهدی طارمی در بازی شب گذشته با ستاره سرخ بلگراد تمجید کرد.
تیم فوتبال اینتر شب گذشته (سه‌شنبه) در حالی با نتیجه 4 بر صفر ستاره سرخ بلگراد را در ورزشگاه سن‌سیرو شکست داد و به اولین بردش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دست یافت که مهدی طارمی به تشخیص سیمونه اینزاگی از ابتدا در ترکیب نراتزوری به میدان رفت. مهاجم ایرانی اینتر که در نیمه اول این بازی نتوانست آن‌طور که باید خودی نشان دهد، در نیمه دوم چهره متفاوتی از خود ارائه داد و با 2 پاس گل در دقایق 59 و 71  و گل دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
دانیله ماری خبرنگار سرشناس ایتالیایی در خصوص عملکرد مهدی طارمی در بازی شب گذشته، به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: من هم مثل بقیه فکر می‌کنم که طارمی بهترین بازیکن زمین بود، نه تنها به خاطر اولین گلش در سن‌سیرو، بلکه به این دلیل که 2 پاس گل واقعی هم به هم‌تیمی‌هایش داد، پاس‌گل‌هایی که حاصل کار خط میانی نبود و منجر به گل‌های آسانی برای هم‌تیمی‌هایش شد. طارمی شروع آرامی در بازی داشت و سعی کرد وضعیت مناسبی پیدا کند. او هر چه بازی جلوتر رفت، بهتر و بهتر شد و همیشه توپ را بدون نگه داشتن بیش از حد، لمس کرد. ما عملکردی بسیار هوشمندانه از یک بازیکن بسیار باهوش را شاهد بودیم. استفاده از مغز و تکنیک، این ترکیبی عالی برای این اینتر است. اینزاگی واقعاً درست گفته بود که طارمی در این تیم فقط یک مهاجم پشتیبان نیست.
همچنین روزنامه ایتالیایی «گاتزنا دلو اسپورت» ضمن تمجید از عملکرد مهاجم 32 ساله اینتر نوشت؛ طارمی ویژگی‌هایی دارد که کمبودش در خط حمله نراتزوری حس می‌شد. او بازی هم‌تیمی‌هایش را کامل می‌کند، بدون اینکه کسی احساس کمبود کند. مهاجم اول یا دوم بودن هیچ تفاوتی ندارد و او با هر نوع مهاجم دیگری سازگار است. طارمی به لحاظ فنی در کار با توپ خوب است و در مورد توپ‌ربایی از مدافعان حریف هم خوب کار می‌کند، اتفاقی که در بازی شب گذشته افتاد و او توپ را پس از توپ‌ربایی ابتدا به آرناتوویچ و سپس به لائوتارو مارتینس داد.
مهدی طارمی که تابستان اخیر به حضور چهار ساله‌اش در پورتو پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست؛ تا اینجای فصل در 7 بازی (345 دقیقه از 630 دقیقه ممکن) برای اینتر به میدان رفته و آمار یک گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط