سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 10:40

کد خبر 61305

جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 15:06:00


«لیلان» رسما شهرستان شد


باشگاه خبرنگاران/ قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به مطالعات انجام یافته و استعداد و قابلیت‌های این بخش بزودی در استان آذربایجان شرقی و چندشهرستان ایجاد خواهد شد.

علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور اظهار کرد: باپیگیری‌های بعمل آمده و موافقت هیئت دولت و کار‌های انجام شده بخش لیلان به مرکزیت شهر لیلان به شهرستان تبدیل شد و ابلاغیه آن نیز با امضای معاون اول رئیس جمهور ارسال شده است.

سیدعلی موسوی، نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: تلاش تمامی نمایندگان استان به تحقق رساندن خواسته به حق مردم چند بخش برای تبدیل شدن به شهرستان است.

موسوی افزود: کار‌هایی خوبی در این راستا انجام یافته و پیگیری‌ها در این خصوص از طرف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

فرماندار ملکان نیز با اشاره به قابلیت‌های بخش لیلان برای شهرستان شدن قدمت ۹ هزار ساله، جمعیت بیش از ۳۰ هزار نفری و همچنین قرار گرفتن در مسیر استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان را از جمله امتیازات بخش لیلان برای شهرستان شدن دانست.

گفتنی است با حضور قائم وزیر کشور و مسئولین استانی و محلی بخش لیلان بصورت رسمی به شهرستان ارتقاء یافت و پرده برداری از محل فرمانداری نیز انجام شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط