شنبه 24 شهریور 1403 - 22:26

کد خبر 613329

شنبه 10 شهریور 1403 - 14:42:41


وزش باد به نسبت شدید، اصفهان را فرا می‌گیرد


ایرنا/ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از پیش بینی وزش باد به نسبت شدید و احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی و شمالی استان خبر داد.

محمدرضا رفیعی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار کرد: وزش باد به نسبت شدید و خیزش گرد و خاک، با شدت کمتری تا مناطق مرکزی استان نیز نفوذ خواهد کرد و در برخی ساعت‌ها موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد که هشدار زرد هواشناسی در زمینه مخاطرات ناشی از وزش باد و گرد و خاک برای امروز صادر شده است.
بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.
وی ادامه داد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان از امروز(شنبه) تا اواسط هفته جاری بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: دمای فعلی شهر اصفهان ۳۳ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.
رفیعی خاطرنشان کرد: کاشان و آران و بیدگل با دمای ۳۷ و چادگان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خُنکترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا) و دوشنبه، هوای صاف تا کمی ابری در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد و در نیمه شرقی، شمالی و تا حدودی مرکزی احتمال گردوخاک پیش بینی کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط