یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 20:29

کد خبر 617005

چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 01:18:01


استرلینگ: دیر به آرسنال آمدم اما انتخابم درست بود


ورزش 3/رحیم استرلینگ،‌ وینگر جدید آرسنال، می‌گوید از انتقال به این باشگاه رضایت دارد و انتخاب درستی انجام داده است.
 رحیم استرلینگ از تصمیم جدایی از چلسی و انتقال قرضی به آرسنال رضایت دارد و توپچی‌های لندنی را انتخاب مناسبی می‌داند.
استرلینگ در آخرین روز مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی به آرسنال ملحق شد. او از سوی انزو مارسکا در لیست مازاد آبی‌های لندنی قرار گرفته بود و باید مقصد جدید خود را مشخص می‌کرد.
پس از انتقال به آرسنال، او روز شنبه بازی تیم جدیدش مقابل برایتون را از نزدیک تماشا کرد. روز سه شنبه هم شماره پیراهن 30 به او تحویل داده شد.


این بازیکن 29 ساله در اولین مصاحبه اختصاصی خود با سایت رسمی باشگاه گفت: "من خیلی هیجان زده‌ام. آرسنال جایی است که خیلی دیر به آن آمدم، اما یکی از مواردی است که به آن امیدوار بودم. وقتی به همه چیز نگاه می‌کنم، می‌گویم: "این انتخاب برای من کاملاً مناسب است" و من بسیار خوشحالم که این کار رد انجام دادم.
اینکه در باشگاهی مانند آرسنال باشم برای من خیلی خوب است، جایی که می‌توانید آن گرسنگی و آن میل به موفقیت را ببینید. سال‌به‌سال، آن‌ها دارند فشار می‌آورند و این تلاش ادامه دارد.
من خودم دقیقاً اینطور هستم. هر سال می‌خواهم بهتر شوم و بهتر از سال قبل بازی کنم. امیدوارم بتوانم خیلی خوب با بازیکنان هماهنگ شوم و شروع کنم. اکنون وقت آن است که با همبازیان جدید آشنا شوم، در تیم مستقر شوم و امیدوارم که اثر خوبی از خودم به جای بگذارم."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط