یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 20:35

کد خبر 617010

چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 01:44:12


برنامه ویژه ناگلزمان؛ جواهر آلمانی بزودی در تیم ملی


ورزش 3/یولیان ناگلزمان و فدراسیون فوتبال آلمان می‌خواهند پل وانر، استعداد بایرن مونیخ را که در حال حاضر به هایدنهایم قرض داده شده است، به تیم ملی دعوت کنند.
  وانر، بازیکن هجومی ۱۸ ساله بایرن مونیخ، در حال حاضر به اف‌سی هایدنهایم قرض داده شده است و در آنجا عملکرد خوبی داشته است. او در پنج بازی رسمی این فصل، چهار گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است. همچنین او با گلزنی در بازی مقابل آگزبورگ در جریان پیروزی ۴-۰، جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا شد که موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی می‌شود.
ناگلزمان به دقت پیشرفت وانر را دنبال می‌کند. او در ابتدای این هفته گفت: «او بازیکنی با پتانسیل و سرعت بسیار زیاد است که ما و فدراسیون او را در برنامه‌های خود داریم.» اینکه وانر، که می‌تواند برای اتریش نیز بازی کند، چه زمانی به تیم ملی بپیوندد، به خودش بستگی دارد.
بر اساس اطلاعات منتشرشده، آلمانی‌ها می‌خواهند وانر را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کنند و اولین حضور او در تیم ناگلزمان ممکن است در همین فصل انجام شود. در ابتدا، وانر می‌خواهد تمام تمرکز خود را بر روی حضورش در هایدنهایم بگذارد و تحت هدایت فرانک اشمیت به یک بازیکن ثابت بوندسلیگا تبدیل شود.
او نشان داده که می‌خواهد برای آلمان بازی کند، چرا که چندین پیشنهاد از سمت تیم ملی اتریش را رد کرده است. نکته قابل توجه این است که یکی از این پیشنهادها برای بازی در یورو ۲۰۲۴ بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط