دوشنبه 02 مهر 1403 - 02:49

کد خبر 617473

چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 16:06:10


موج استعفاها در پلیس رژیم صهیونیستی


مهر/ یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که همزمان با عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری موج استعفاها در پلیس سرزمین‌های اشغالی ساختار کلی این نیروی امنیتی را تهدید می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که موج گسترده استعفاها در سرویس امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی باعث ایجاد تغییرات اساسی در آینده این نیروی امنیتی صهیونیستی خواهد شد.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از آویخای بوفارون عضو کنیست این رژیم اعلام کرد که بحران بی‌اعتمادی بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و یواف گالانت وزیر جنگ به تمامی سرزمین‌های اشغالی آسیب خواهد زد. در سایه تشدید اختلافات بین این دو نفر احتمال استعفای گالانت نیز قوت گرفته است.

پایگاه خبری عبری زبان واللا صبح امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد عملیات نظامی خود علیه اردوگاه جنین را که قرار بود شامگاه سه شنبه پایان یابد، تمدید کند.

ارتش صهیونیستی مدعی است تمدید حمله به اردوگاه جنین با استناد به اطلاعات به دست آمده در مورد زیرساخت‌های نظامی این منطقه انجام گرفته است.

این منابع عنوان کردند که هشدارهای فزاینده در جنوب کرانه باختری ممکن است اوضاع را به سمت یک عملیات نظامی گسترده در صورت وخامت اوضاع امنیتی پیش ببرد.

منابع عبری زبان اعلام کردند در عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین در شمال کرانه باختری و درگیری با نیروهای مقاومت در این منطقه، یک نظامی اسرائیلی کشته شده و ۵ نظامی دیگر زخمی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط