یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 16:46

کد خبر 619413

جمعه 16 شهریور 1403 - 17:49:31


انتشار ویدئوی پیام اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو پیش از کشته شدن


ایسنا/ گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس ویدئو ضبط شده از یکی از ۶ اسیر صهیونیستی که اخیراً اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد که حاوی اعتراض او به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به دلیل بی‌توجهی به سرنوشت اسرا و درخواست از ساکنان اراضی اشغالی برای تظاهرات است.

به گزارش ایسنا، «آلموگ ساروسی» اسیر صهیونیست در این ویدئو که پیش از کشته شدنش در نوار غزه ضبط شده است، می‌گوید: من آلموگ ساروسی ۲۷ ساله اهل «رعنانا» هستم و توسط جنبش حماس در هفتم اکتبر به همراه افراد دیگر به اسارت گرفته شدیم.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی می‌گوید: شرایط ما در اینجا بسیار دشوار است؛ نه آبی وجود دارد و نه غذا و برق و همه می‌دانند که در اینجا (غزه) اینها برای هیچ کسی وجود ندارد. حملات از هر جهتی انجام می‌شود و ممکن است که ما در این حملات هدف قرار بگیریم.

ساروسی ادامه می‌دهد: کابینه، ارتش و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل در هفتم اکتبر شکست خوردید و ما را رها کردید. درحالی که از شما درخواست کمک کردیم ما را رها کردید و اعلام کردید که خودتان به خودتان کمک کنید و کسی برای نجات شما وجود ندارد و همین مسئله منجر به اسارت ما شد.

وی اضافه می‌کند: شما در ادامه به شکست‌هایتان ادامه دادید و عملیات زمینی شما نیز برای آزاد کردن اسرا شکست خورده و دروغین بود؛ چراکه تلاش‌های شما منجر به کشته شدن اسرا می‌شود. جان ما و اسرائیلی‌ها بی‌ارزش نیست. ما را بدون کم شدن مویی از سرمان به خانه‌هایمان بازگردانید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط