شنبه 07 مهر 1403 - 13:02

کد خبر 62452

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 15:13:00


راه‌اندازی 2 کلینیک تخصصی در بیمارستان خاتم‌الانبیا‌(ص) مشهد


صدا و سیما/ دو کلینیک فوق تخصصی جدید در بیمارستان چشم خاتم الانبیا(ص) مشهد راه‌اندازی شده است.

رضا وفایی‌نژاد، مدیر بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیا(ص) مشهد اظهار کرد: درمانگاه‌های نوروافتالمولوژی و لنز تماسی از جمله درمانگاه‌های جدید این مرکز درمانی هستند که در راستای توسعه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی راه‌اندازی شده است.
وفایی‌نژاد در خصوص فعالیت کلینیک ویژه لنز تماسی گفت: در این واحد، مشاوره جهت انتخاب انواع لنز‌های تماسی و فیت تخصصی لنز برای بیماران با مشکلات خاص از قبیل بیماران با تشخیص کراتوکونوس، بیماران با قرنیه‌های نامنظم با سابقه پیوند قرنیه، جراحی رفرکتیو، تروما انجام خواهد شد.
مدیر بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه در درمانگاه نوروافتالمولوژی پزشکان فوق تخصص به درمان برخی از تومور‌های شایع‌تر عصب بینایی یا اختلالاتی که دید را مختل می‌کند می‌پردازند، خاطرنشان کرد: درمانگاه‌های شبکیه، قرنیه، استرابیسم و اکولوپلاستیک، گلوکوم و چشم‌پزشکی از دیگر درمانگاه‌های فعال این مرکز درمانی محسوب می‌شوند.
وفایی‌نژاد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۲۶ هزار خدمت فوق تخصصی در این مرکز درمانی به زائران و مجاوران ارائه شده است، تصریح کرد: انجام ۲۹ هزار عمل جراحی، ارائه خدمت به ۱۰۰ هزار مراجعه‌کننده در درمانگاه عمومی و ۶۲ هزار نفر در کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی از دیگر اقدامات انجام شده این مرکز در سال گذشته است.
وی افزود: این مرکز درمانی در سال گذشته رتبه سوم را در میان ۲۷ مرکز بیمارستانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه ارائه خدمات سرپایی به خود اختصاص داده است.

 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط