جمعه 30 شهریور 1403 - 15:57

کد خبر 626714

پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 17:13:36


احتمال معرفی Palworld برای پلی استیشن 5 در توکیو گیم شو آینده قوت گرفت


زومجی/ گزارش جدیدی به آماده شدن توسعه‌دهنده بازی Palworld برای معرفی پورت پلی استیشن 5 این بازی اشاره دارد.
 
در جدیدترین اخبار وب‌سایت اینسایدر-گیمینگ مطلع شدیم که احتمالا استودیو Pocket Pair برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رونمایی از نسخه پلی استیشن 5 بازی Palworld در مراسم توکیو گیم شو آینده، انجام داده است. طبق گزارشی جدید مشخص شد انجمن تامین‌کنندگان سرگرمی‌های کامپیوتری (CESA) سندی را منتشر کرده است که در آن لیست شرکت‌ها به همراه پلتفرم و بازی‌هایشان برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ قرار دارد.

طبق این سند استیم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به‌عنوان پلتفرم‌های بازی Palworld مشخص شده‌اند؛ بنابراین می‌توان احتمال معرفی بازی چندنفره و بقای استودیو Pocket Pair برای پلتفرم سونی را بالا دانست.

استودیو Pocket Pair در ژوئیه امسال تایید کرد که با شعبه ژاپن سرگرمی‌های تعاملی سونی برای تبلیغات جدید بازی Palworld همکاری می‌کند. بااینکه در آن زمان تایید شد که این همکاری شامل پورت بازی برای کنسول‌های پلی استیشن نمی‌شود؛ حال به نظر می‌رسد که دو شرکت برای آوردن بازی روی پلی استیشن 5 به توافق رسیده‌اند. بااین‌حال تنها در صورتی می‌توان به اطلاعات گفته شده استناد کرد که گزارش اخیر درباره سند عرضه شده توسط CESA صحیح باشد. درنهایت باید تا اعلام رسمی سازندگان بازی Palworld منتظر بمانیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط