جمعه 30 شهریور 1403 - 18:27

کد خبر 635794

جمعه 30 شهریور 1403 - 15:37:39


لاجیتک نسخه فلزی ماوس محبوب G502 X را با دو محصول جدید دیگر معرفی کرد


دیجیاتو/ ماوس G502 X Plus AL Edition از قسمت‌های آلومینیومی در بدنه بهره می‌برد و به حسگر 25K و نورپردازی RGB مجهز شده است.

۱۰ سال از ورود ماوس افسانه‌ای G502 X به بازار می‌گذرد که توانست محبوبیت زیادی را در میان گیمرها به‌دست آورد. لاجیتک اعلام کرده است که به همین مناسبت، نسخه‌ای ویژه از این محصول را با بدنه فلزی به‌صورت محدود در اختیار برخی افراد منتخب قرار خواهد داد.

ویژگی‌های ماوس G502 X Plus AL Edition و دیگر محصولات جدید گیمینگ لاجیتک
در بیانیه‌ای که اخیراً به‌شکل رسمی از سوی لاجیتک منتشر شده‌است، این شرکت نام‌دار در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر به‌زودی اقدام به عرضه محدود نسخه‌ای از ماوس محبوب مخصوص بازی خود خواهد کرد که از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد. این محصول که با نام G502 X Plus AL Edition عرضه می‌شود، از تمامی ویژگی‌ها و امکانات مدل G502 X بهره‌مند است؛ درحالی‌که روی شاسی آلومینیومی آن، شماره سریال نیز درج شده‌است. طبق گفته لاجیتک، تنها ۵۰۲ نسخه از مدل فلزی ماوس مذکور ساخته شده است که هرکدام شماره سریال اختصاصی خود را خواهند داشت.

پس از گذشت ۱۰ سال از اولین عرضه رسمی ماوس G502 به بازار، این محصول موفق شد به گل سرسبد سری محصولات مخصوص بازی لاجیتک تبدیل شود و امروزه نیز همچنان با قیمت ۵۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. درحال‌حاضر ماوس مذکور به‌عنوان پرفروش‌ترین ماوس گیمینگ شناخته می‌شود؛ اگرچه نسخه بهبود یافته آن تحت عنوان G502 X نیز در سال ۲۰۱۹ معرفی شد که از دانگل لایت اسپید برای اتصال بی‌سیم با تأخیر کم بهره می‌برد. البته تفاوت قیمت نسخه بی‌سیم با مدل اصلی نسبتاً زیاد است و خریداران برای داشتن آن باید مبلغ ۱۶۰ دلار پرداخت نمایند.

ماوس G502 X Plus AL Edition هم مشخصات سخت‌افزاری مدل G502 X را به ارث برده است که شامل حسگر 25K، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با استفاده از ماوس‌پد Powerplay همین شرکت و کمی نورپردازی RGB بیشتر می‌شود. خبر بد این است که ماوس فلزی جدید لاجیتک قابل‌خرید نخواهد بود و تنها به‌صورت جایزه یا هدیه در اختیار گیمرهای منتخب قرار خواهد گرفت. همچنین فعلاً ۱۰ نسخه از این ماوس محدود توسط اکانت Logitech G رو پلتفرم ایکس به کاربران هدیه داده شده‌است و دقیقاً مشخص نیست که چگونه می‌توان برای به‌دست آوردن سایر ماوس‌های باقی‌مانده تلاش کرد.

از دیگر محصولات جدید لاجیتک می‌توان به کیبورد بی‌سیم گیمینگ G915 X LIGHTSPEED اشاره کرد که با قیمت ۲۳۰ روانه بازار خواهد شد. سوئیچ‌های مکانیکی این کیبورد در چندین حالت مختلف قابل سفارش هستند و لاجیتک وعده دقت و سرعت بالای آنها در بازی‌ها را داده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به ۸۰۰ ساعت شارژدهی در حالت خاموش بودن نورپردازی اشاره کرد؛ اگرچه این مقدار در صورت روشن بودن کامل نورپردازی تنها به ۳۶ ساعت خواهد رسید.


ماوس PRO X SUPERLIGHT 2 DEX محصول تازه‌وارد دیگر از سری مخصوص بازی لاجیتک است که برچسب قیمت ۱۶۰ دلار را یدک می‌کشد. همان‌طور که از نام ماوس مشخص است، لاجیتک تلاش زیادی روی سبک کردن وزن محصول داشته و آن را به ۶۰ گرم رسانده‌است. این ماوس هم مانند محصولات قبلی، از اتصال بی‌سیم لایت اسپید در کنار پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و به حسگر HREO 2 در کنار سوئیچ‌های LIGHTFORCE مجهز شده است که ۹۵ ساعت شارژدهی باتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. رزولوشن متغیر بین ۱۰۰ الی ۴۴ هزار و تأخیر ۰.۲۵ میلی‌ثانیه‌ای در حالت بی‌سیم، از دیگر ویژگی‌های کلیدی این محصول هستند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط