چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:56

کد خبر 628727

شنبه 24 شهریور 1403 - 18:53:00


بازی The Plucky Squire روی نینتندو سوییچ با نرخ ۶۰ فریم اجرا نمی‌شود


زومجی/ با تایید شرکت ناشر The Plucky Squire، این بازی روی نینتندو سوییچ به‌دلیل‌ محدودیت سخت‌افزاری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نمی‌شود.
 
باتوجه‌به اینکه زمان زیادی تا انتشار بازی The Plucky Squire باقی نمانده است، استودیو All Possible Futures و شرکت ناشر Devolver Digital جزئیات تازه‌ای را از این بازی اکشن ماجراجویی به اشتراک گذاشته‌اند.

در ادامه روند اخبار و اطلاعات جدید، شرکت دیوالور دیجیتال تایید کرد که بازی The Plucky Squire با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا خواهد شد. این ناشر درباره دلیل این موضوع توضیح داد که تیم سازنده به‌دلیل محدودیت سخت‌افزاری نینتندو سوییچ و عدم توانایی آن در حفظ نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، این تصمیم فنی را گرفته است.

بااینکه تیم سازنده تاکنون به اهداف فنی خود در اجرای بازی روی پلتفرم‌های مختلف اشاره نکرده است، اما احتمالا برخلاف نینتندو سوییچ، بازی روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس با نرخ ۶۰ فریمی اجرا شود.

استودیو All Possible Futures در گذشته تایید کرده بود که مدت زمان داستان بازی The Plucky Squire حدود 8 تا 10 ساعت خواهد بود؛ همچنین این بازی برای کنسول استیم نیز دک تایید شده است. بازی The Plucky Squire در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط