چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:47

کد خبر 628728

شنبه 24 شهریور 1403 - 18:34:08


عضو شورای شهر ساری: ماهانه ۵۰ میلیارد تومان حقوق اضافه پرداخت می‌کنیم!


فارس/ عضو شورای شهر ساری با اعلام اینکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نیروی مازاد در شهرداری ساری داریم، گفت: ماهانه ۵۰ میلیارد تومان حقوق اضافه پرداخت می‌کنیم.

سیدحسن احمدی سقندیکلائی عضو شورای شهر ساری درباره نیروی مازاد در شهرداری، اظهار داشت: بحث تعدیل در گذشته مطرح شده وقتی زمان اجرا شد به دلیل عدم اجرای مناسب عملیاتی نشده است، این نیروها در سال ۹۹ به ما تحمیل شدند، زمان بعد از عبوری شهردار اسبق هزار و ۲۰۰ نیرو وارد شهرداری ساری شدند، ماهانه ۱۸ میلیارد تومان بابت اجرای احکام از شهرداری ساری کسر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان امسال به تامین اجتماعی بدهکاریم و در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکاریم این اتفاقات دست به دست هم داد که شورای ششم محکوم به کم کاری است.احمدی یادآور شد: ماهانه حدود ۱۶ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بابت بدهی و هزینه بیمه به تامین اجتماعی پرداخت می‌کنیم.

وی در ارتباط با علت تغییر جواد طالبی از سمت شهرداری ساری، گفت: وی معتقد بود که وظیفه دارم که در زمینه جمع آوری زباله و پرداخت حقوق ورود پیدا کنم که نتوانست زباله را جمع آوری کند و در بحث پرداخت حقوق هم موفق نبوده است و حتی دنبال اخراج کردن نیروها نیز بوده است.
وی در ارتباط با عدم پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در مردادماه که حدود ۱۲۶ میلیارد تومان در این ماه درآمد داشته است، گفت: شهرداری ماهانه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد و از طرفی هزینه‌های شهرداری به صورت روزانه پرداخت می‌شود اما امکان جمع آوری پول وجود ندارد.

عضو شورای شهر ساری در ارتباط با تعداد نیروها شهرداری،گفت: ۹۴۹ پست مدیریتی داریم، حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نیاز به نیروهای خدماتی داریم در حال حاضر شهرداری ساری ۳ هزار و ۲۰۰ نیروی مازاد داریم و ماهانه ۵۰ میلیارد تومان حقوق اضافه پرداخت می‌کنیم.
وی در پایان با اعلام اینکه دلیل برخورد مشکل در شهرداری ساری این است که شهرداری به سمت بهره‌وری نمی‌رود، گفت: باید نسبت به کاهش هزینه‌ها اقدام کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط