جمعه 30 شهریور 1403 - 01:32

کد خبر 630426

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 23:39:47


بنیان‌گذار سابق راک‌ استار سازندگان بازی Immortals of Aveum را استخدام کرده است


زومجی/ دن هوزر، بنیان‌گذار سابق راک‌استار گیمز، توسعه‌دهندگان بازی Immortals of Aveum را در استودیوی جدید خود استخدام کرده است.
 
گزارش شده که حدود ۲۰ نفر از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی Ascendant به شرکت Absurd Ventures پیوسته‌اند. Absurd Ventures یک سازمان چند رسانه‌ای است که توسط دن هوزر، یکی از موسسان راک‌استار گیمز تاسیس شده است. استودیوی Ascendant در اوت ۲۰۲۳ (مرداد ۱۴۰۲) بازی Immortals of Aveum را روانه بازار کرد. این بازی مورد انتقاد گسترده طرفداران قرار گرفت و نتوانست به موفقیت قابل‌توجه‌ای دست یابد.

شرکت Absurd Ventures که توسط دن هوزر رهبری می‌شود، استودیوی جدیدی به‌نام Absurd Marin را افتتاح خواهد کرد که در کالیفرنیا مستقر خواهد بود. گفته شده است که تیمی متشکل از ۲۰ کارمند سابق Ascendant در استودیوی Absurd Marin مشغول به کار خواهند شد و روی یک بازی اکشن‌ماجراجوی داستان‌محور کار خواهند کرد.

به‌تازگی تیم Absurd Ventures دو دنیای چند رسانه‌ای به‌نام‌های A Better Paradise و American Caper را معرفی کردند. هدف این است که شرکت دن هوزر فقط بازی نسازد؛ بلکه با انتشار یک رمان گرافیکی و یک پادکست شروع به کار کند. طبق گزارش‌ها، استودیوی Absurd Marin اولین بازی ویدیویی شرکت دن هوزر را توسعه خواهد داد. بازی مورد بحث با دوربین سوم‌شخص روایت خواهد شد و جهان باز خواهد بود.

متأسفانه اوضاع برای استودیوی Ascendant خوب به‌نظر نمی‌رسد. این خبر پس از اخراج گسترده کارکنان و مرخصی گسترده کارکنان باقی‌مانده منتشر شده است؛ بنابراین اگر در آینده نزدیک خبر بسته شدن این استودیو به گوشتان رسید اصلا تعجب نکنید. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظر خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط