جمعه 30 شهریور 1403 - 02:27

کد خبر 634602

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 11:19:06


نماینده بجنورد مشکلات خراسان‌شمالی را با رئیس‌جمهور در میان گذاشت


ایرنا/ نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از دیدار خود با رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: مشکلات استان در این دیدار بررسی و در خصوص مسایل گوناگون توسعه استان گفت و گو شد.

محمدمهدی شهریاری، نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام راهسازی، افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد و بازگشایی گذرگاه مرزی از مهمترین محورهای گفت و گو بود.

وی افزود: گزارشی از وضعیت راه های اصلی و روستایی به رییس جمهور ارایه و بر جبران عقب ماندگی های این بخش تاکید شد.

شهریاری ادامه داد: همچنین وضعیت فرودگاه بجنورد و نارضایتی مردم از کاهش پروازهای این فرودگاه تشریح شد تا اقدامات لازم برای افزایش پروازها در این خطه انجام شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی گذرگاه مرزی «پرسه‌سو» از خواسته های دیرینه مردم این خطه است، خاطرنشان کرد: بازگشایی گذرگاه مرزی ضرورتی استراتژیک برای توسعه اقتصادی خراسان شمالی است که در این دیدار نیز از رییس جمهور خواسته شد در سفر ترکمنستان به طور ویژه این موضوع را پیگیری کنند.

طرح ایجاد بازارچه مرزی "پرسه سو" در بهمن‌ ماه ۸۳ توسط هیات وزیران مصوب شد که به دلیل عدم فعالیت این بازارچه و عدم تمایل کشور ترکمنستان در راه اندازی بازارچه مذکور در شهریور سال ۹۰ طبق مصوبه هیات‌ وزیران بازارچه پرسه سو از لیست بازارچه‌های مرزی کشور حذف شد و تاکنون این طرح بلاتکلیف مانده بود.

تاکید بر پذیرش ردشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این دیدار بر جذب ردشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با کد ۱۹ و پنج تاکید شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط