جمعه 30 شهریور 1403 - 02:56

کد خبر 634617

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 15:38:00


اعلام محدودیت ترافیکی رژه ملی ۳۱ شهریور در بندرعباس


تسنیم/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان محدودیت ترافیکی رژه ملی ۳۱ شهریور در بندرعباس را اعلام کرد.

سرهنگ نقی حیدری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه 31 شهریور، در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی تردد و پارک در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا روبه‌روی مجتمع نیلی و همچنین کلیه معابر منتهی به بلوار ساحلی در محدوده فوق و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم از ساعت 22:00 روز جمعه مورخه 30 شهریور تا پایان روز مراسم اجرا خواهد شد. 

وی در ادامه تاکید کرد: در صورت توقف و پارک هر گونه وسیله نقلیه، خودرو یا موتورسیکلت در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا نیم‌دایره در مسیر رفت و برگشت توسط یدک به ناچار به پارکینگ انتقال داده خواهد شد لذا خواهشمندیم از توقف و پارک وسیله نقلیه در محدوده ذکر شده جدا خودداری شود.

حیدری گفت: ازساعت 6 صبح تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در کلیه معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم ممنوعیت و محدودیت اعمال خواهد شد. 

وی تصریح کرد: ممنوعیت ترددهای اعلامی برای کلیه وسایل نقلیه است و درخواست می‌شود از کلیه شهروندان گرامی از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل بلوار امام خمینی، بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط