جمعه 30 شهریور 1403 - 02:56

کد خبر 634624

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 14:40:00


تحویل 30 ماهه واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم


ایرنا/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه قرارداد تحویل واحدهای سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ۳۰ ماهه است، گفت: قم هم‌اینک از نظر تولید مسکن در سطح کشور جزو استان‌های برتر به شمار می‌رود.

حسین زنجیرانی فراهانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان را از مهم‌ترین طرح‌های جاری نهضت ملی مسکن در سطح کشور دانست و اظهار کرد: در این ۳۰ هزار واحد مسکونی به‌صورت آپارتمانی در حال احداث است.
وی با بیان اینکه متراژ واحدهای این سایت بین ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع است، اضافه کرد: در مجموع افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در سایت مذکور سکونت خواهند کرد.
وی با اشاره به روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، افزود: در سطح استان قم ۱۲ سایت برای تولید و ساخت مسکن فعال است که در مجموع در این اراضی ۷۵ هزار واحد مسکونی احداث می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر ادامه تکمیل خدمات زیرسازی مانند آب، برق و گاز، ادامه داد: متقاضیان این سایت تاکنون بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان واریز آورده داشته‌اند.
وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه‌به روند تکمیل برخی از پروژه‌های این سایت از اوایل سال آینده شاهد تحویل واحدها به متقاضیان باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط