جمعه 30 شهریور 1403 - 02:56

کد خبر 634627

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 11:49:38


عوامل جنایت صهیونیست‌ها در انفجار پیجرها شناسایی شدند


فارس/ تمام هکرهای حنظله که پیش‌تر اغلب زیرساخت‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هک کرده و اطلاعاتشان را منتشر کردند در عملیات اخیر خود به جزئیاتی از جنایت صهیونیست‌ها در انفجار پیجرها و وسایل ارتباطی دست یافتند.

هکرهای حنظله که پیش‌تر اغلب زیرساخت‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هک کرده و اطلاعاتشان را منتشر کردند در عملیات اخیر خود به جزئیاتی از جنایت صهیونیست‌ها در انفجار پیجرها و وسایل ارتباطی دست یافتند. بنا بر اعلام این هکرها عملیات 2 روز اخیر مجموعه‌ای از اقدامات مشترک موساد و واحد ۸۲۰۰ و تعدادی از شرکت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی بود. هکرهای حنظله گفتند طی هک‌های گسترده توانستند اطلاعات بسیار محرمانه‌ای از عملیات روزهای گذشته به دست آورند و در ساعات آینده تمامی اسناد منتشر خواهد شد. بر اساس آنچه تا کنون هکرهای حنظله اعلام کردند جزئیات این جنایت بدین شرح است: * این حمله زنجیره تأمین با آلوده‌کردن باتری دستگاه‌های پیجر به نوع خاصی از مواد منفجره حساس به حرارت در کشور سازنده صورت‌گرفته است.* باتری‌ها توسط شرکت IIB (باطری‌های صنعتی اسقاطیل) در نهاریا به این مواد منفجره آلوده شده‌اند.* موساد مسئول انتقال باتری‌های آلوده به کشور سازنده بود.* با توجه به حساسیت دستگاه‌های کشف مواد منفجره به این باتری‌ها و نیاز به جابه‌جایی آنها در چندین کشور، موساد با همکاری شرکت ویدیسکو اقدام به جابه‌جایی محموله‌های مذکور کرده است.* شرکت ویدیسکو یک شرکت زیرمجموعه ۸۲۰۰ واحدی است و امروزه بیش از ۸۴ درصد از فرودگاه‌ها و بنادر در جهان از دستگاه‌های اشعه ایکس تولید شده توسط این شرکت در واحد امنیتی خود استفاده می‌کنند که در واقع دارای بک پنجره نفوذ ۸۲۰۰ و رژیم صهیونیستی است. می‌تواند هر محموله‌ای را که در کشورهایی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند حذف کند و از کشف خرابکاری جلوگیری کند.(سورس کد کامل این پروژه تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.)
* محموله‌های آلوده با استفاده از  Vidisco و پس از سفر از چندین کشور به لبنان رسیده است.* تمامی عوامل دخیل در این عملیات توسط حنظله شناسایی شده و به زودی تمامی داده ها منتشر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط