جمعه 30 شهریور 1403 - 02:43

کد خبر 634628

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 11:50:10


طعنه به هواداران سیتی؛ انگار مرده بودند!


ورزش 3/منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی اینتر قرار گرفت و نتوانست دروازه این تیم را باز کند تا با تساوی بدون گل به این بازی پایان دهد و به کسب یک امتیاز از این دیدار راضی باشد. 
این بازی در واقع تکرار دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ بود و به همین دلیل از هیجان و حساسیت خاص خودش برخوردار بود، اما به نظر می‌رسد که پیتر اشمایکل از واکنش و جوی که هواداران در ورزشگاه اتحاد ساخته بودند به هیچ وجه راضی نبود و انتقادهای تندی را پس از پایان این بازی از آنها مطرح کرد. 
اشمایکل در گفت‌وگو با CBS Sports اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم که این تساوی برای آنها خوب باشد. من فکر می‌کنم که بازی خیلی خیلی خسته کننده و حوصله سر بر بود. متاسفم که این حرف را می‌زنم. فکر می‌کنم اینتر در متوقف کردن سیتی در این بازی بسیار خوب و عالی عمل کرد. 
من دوست دارم فوتبال خوب ببینم و هیجان از سوی هواداران بسیار مهم است. ورزشگاه اتحاد مرده بود. آنها امروز واقعا مرده بودند. تنها کسانی که صدایشان را می‌شنیدیم هواداران اینتر بودند که خیلی خوب تشویق کردند. اما هیچ جوی در اتحاد شکل نگرفت. در حالت عادی با خودتان فکر می‌کنید که قرار است یک شب بزرگ اروپایی را سپری کنید اما این اتفاق برای آنها رخ نداد.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط