جمعه 30 شهریور 1403 - 02:43

کد خبر 634733

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 13:04:36


غیبت منچستریونایتد در لیگ قهرمانان دردناک است


ورزش 3/مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان که با فرمت جدید برگزار خواهد شد از این هفته آغاز شده است و تیم‌هایی که موفق شدند در فصل گذشته یا با حضور در مسابقات پلی آف سهمیه حضور در این رقابت‌های مهم و حساس را به دست آورند مشغول رقابت با یکدیگر شده‌اند.
با این حال، امسال خبری از تیم‌هایی مانند منچستریونایتد یا چلسی در این مسابقات نیست چون به دلیل عملکرد ضعیفی که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به نمایش گذاشتند نتوانستند مجوز حضور در این مسابقات مهم را پیدا کنند و این باعث ناراحتی هواداران این دو تیم و ستاره‌های سابق آنها شده است.
بکام در گفت‌وگو با CBS Sports در این باره اظهار داشت: «این که منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نیست برای من دردناک است اما آنها در حال سپری کردن دوره سختی هستند که بالاخره باید از آن عبور کرد. ما خیلی بزرگتر از این هستیم که دوباره به این مسابقات برنگردیم. بالاخره در مقطعی به لیگ قهرمانان بازخواهیم گشت.
من همیشه بی‌صبرانه منتظر شروع شدن رقابت‌های لیگ قهرمانان هستم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که با تیم‌های متفاوتی در این مسابقات حاضر باشم و قهرمانی در آن را تجربه کنم. همیشه تیم‌هایی که در طول این سال‌ها برایشان بازی کردم را دنبال می‌کنم اما همه بازی‌ها را می‌بینم. این بزرگترین و بهترین رقابت است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط