جمعه 30 شهریور 1403 - 02:36

کد خبر 634734

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 13:05:18


درخواست کورتوا از رودریگو؛ لطفا ناراحت باش


ورزش 3/اضافه شدن کیلیان امباپه به جمع ستاره‌های رئال مادرید باعث خوشحالی و رضایت هواداران این تیم شد اما کار را برای مدیران این باشگاه و همچنین کادر فنی به خصوص کارلو آنچلوتی برای مدیریت رختکن و همچنین زمان بازی بازیکنان حاضر در فهرست رئال دشوار کرد. 
در همان هفته‌های ابتدایی صحبت‌هایی درباره ناراحتی و نارضایتی رودریگو مبنی بر این که تنها از وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و امباپه به عنوان سه ستاره هجومی این تیم نام برده می‌شد به گوش می‌رسید، اما سرمربی ایتالیایی این تیم سعی کرد فضا را آرام کند و بارها اعلام کرد که هیچ مشکلی بین بازیکنانش وجود ندارد. 
حالا کورتوا در گفت‌وگویی که با هواداران داشته به شکل جالبی به این موضوع اشاره کرده است: «خبرنگاران همیشه اسم جود و وینی و امباپه را می‌آورند. اما همه ما در رختکن به خوبی از این موضوع باخبر هستیم که رودریگو چه بازیکن مهمی است و از چه کیفیتی در ترکیب رئال مادرید برخوردار است. فکر نمی‌کنم لزومی به ناراحت بودن رودریگو وجود داشته باشد اما اگر او در هنگام ناراحتی بهتر بازی می‌کند، پس لطفا ادامه بده و ناراحت باش!»
چند بازیکن دیگر رئال مادرید مانند جود بلینگام هم پیش از این مدعی شده بودند که رسانه‌ها قصد دارند با این شایعات رابطه صمیمانه ستاره‌های رئال را بهم بزنند اما چنین چیزی واقعیت ندارد و همه چیز بین آنها خوب است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط