جمعه 30 شهریور 1403 - 02:53

کد خبر 634755

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 13:14:48


آمار خیره‌کننده کین؛ بهترین پنالتی‎‌زن اروپا


ورزش 3/هری کین از زمان جدایی از تاتنهام و پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به موتور گلزنی این تیم تبدیل شده و توانسته است عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش بگذارد و گل‌های بسیاری را در لیگ و همچنین در لیگ قهرمانان با پیراهن این تیم به ثمر برساند.
این ستاره انگلیسی همچنین بلافاصله پس از حضور در مونیخ به عنوان پنالتی زن اول بایرن انتخاب شد تا مسئولیتی که در تیم ملی انگلیس برعهده دارد، در این تیم هم داشته باشد و بتواند از این موقعیت برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر و بهبود بخشیدن آمارش در این تیم استفاده کند.
حالا روزنامه بیلد آمار جالبی را درباره تعداد پنالتی‌هایی که توسط این بازیکن به گل تبدیل شده منتشر کرده است. او از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تا به حال پشت ۲۱ ضربه پنالتی برای هر دو تیم بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس قرار گرفته و جالب اینجاست که هر ۲۱ ضربه را به گل تبدیل کرده است.
این اتفاق باعث شده است که او به بهترین پنالتی‌زن در بین برترین گلزنان حاضر در فوتبال اروپا و در بین باشگاه‌های بزرگ این قاره تبدیل شود. روبرت لواندوفسکی هم آمار صددرصد پنالتی گل شده را در اختیار دارد اما او در طول این بازه زمانی تنها ۱۰ بار پشت ضربات پنالتی قرار گرفته که کمتر از نصف هری کین است و همین نشان می‌دهد که او چه آمار درخشانی در این زمینه دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط