جمعه 30 شهریور 1403 - 03:10

کد خبر 634951

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 15:29:10


سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش ایران جونیور به پایان رسید


فارس/سیزدهمین دوره مسابقات اسکواش ایران‌جونیور مخصوص رده‌های سنی در ۲ بخش دختران و پسران، از تاریخ ۲۶ شهریور به میزبانی تهران شروع و با برگزاری فینال همه رقابت‌ها، عصر امروز به پایان رسید.
رقابت‌های بین المللی جونیور برای کسب رنکینگ در رده‌های سنی و جوانان است که با تصمیم کادرفنی فدراسیون، ۴ نقر از رده سنی زیر ۱۹ سال برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی مجوز‌ گرفتند.
گفتنی است در مراسم اختتامیه این رقابت‌های بین المللی امیر عزیزی‌پور و علی کتابفروش، رئیس و‌ دبیر فدراسیون اسکواش، حسین ضیا نایب رئیس فدراسون عراق، علی خسروی، پیشکوت داوری و نماینده شهرداری تهران نیز حضور داشتند. جوایز نقدی و غیر نقدی ورزشکاران هم پای سکوی قهرمانی داده شد.
 کتابفروش، دبیر کل فدراسیون اسکواش، در حاشیه مراسم اختتامیه این مراسم گفت: این مسابقات با حضور ۲۶۰ ورزشکار در ۵ رده سنی دختران و پسران برگزار شد.
وی افزود: اتفاق خوبی که در این رویداد افتاد رشد خوب ورزش اسکواش در رده های سنی مختلف بود. می توانیم بازیکنان را رصد کنیم تا پیشرفت کنند.
کتابفروش گفت: مسابقاتی در پیش داریم و بعد از به روز شدن رنکینگ نفرات برتر به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.
در ادامه عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش گفت: روز یکشنبه مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات غرب اسیا را پیش رو داریم و ۴ورزشکار برتر کمتر از نوزده سال به اردوی انتخابی دعوت میشوند.
وی افزود: پس از بروز شدن رنکینگ، ۶ ورزشکار برتر بانوان به اردو دعوت می‌شوند و به مسابقات لهستان اعزام میشوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط