پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 23:51

کد خبر 634953

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 15:32:29


رسانه لبنانی: یک جاسوس اسرائیلی بازداشت شد


فارس/یک رسانه لبنانی امروز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی و حزب‌الله لبنان نیز یک جاسوس رژیم صهیونیستی را در خاک این کشور شناسایی و دستگیر کرده‌اند.
 
به اعلام شبکه لبنانی mtv نیروهای امنیتی و حزب‌الله لبنان فردی به نام (ف.ذ) از شهرک حولا مقیم در منطقهٔ مسکونی میفدون در شهرستان نبطیه را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کردند.
بر اساس این گزارش، این فرد به‌عنوان یک پیمانکار برای سازمان یونیسف کار می‌کرد و پروژه‌های آن را در شهرداری‌ها و نهادهای عمومی نزدیک به حزب‌الله اجرا می‌کرد و گفته می‌شود برادرش نیز از مقامات ارشد حزب‌الله است.
لبنان روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، شاهد انفجار دستگاه‌های الکترونیکی مانند پیجر، بیسیم و حتی دستگاه‌های حضور و غیاب در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی بود که بر اساس آخرین آمار، طی آن 32 نفر شهید و چند هزار نفر مجروح شدند.
از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023 تاکنون و پیوستن حزب‌الله به این عملیات، رژیم صهیونیستی تلاش‌ها برای جذب جاسوس در لبنان را به روش‌های مختلف، به شکل قابل توجهی بیشتر کرده است.
امری که موجب شد، دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله نیز درباره آن هشدار دهد. طی بیش از 11 ماه گذشته، سرویس‌های امنیتی لبنان شماری از افرادی را که با صهیونیست‌ها همکاری می‌کردند، دستگیر کرد‌ه‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط