جمعه 30 شهریور 1403 - 03:03

کد خبر 635322

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 23:45:16


واکنش حماس به اقدام صهیونیست‌ها در پایین انداختن اجساد شهدا از پشت بام خانه‌ها


ایسنا/ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین و پایین انداختن اجساد شهدا را محکوم و اعلام کرد این جنایت، اوج وحشی‌گری آنان را نشان می‌دهد.

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد صحنه‌های جنایات وحشیانه نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک قباطیه در غرب جنین با پایین انداختن اجساد شهدا از پشت بام خانه‌ها بار دیگر اوج وحشی‌گری این رژیم را ثابت می‌کند که حدود یک سال است در سایه سکوت بین‌المللی و حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا، علیه مردم غزه دست به نسل‌کشی می‌زند.

عزت الرشق افزود: بی‌حرمتی به اجساد شهدا جنایتی فجیع است که باید از سوی همه کشورها و نهادهای بین‌المللی و حقوقی محکوم شود.

وی گفت: این جنایات هولناک و وحشیانه که اشغالگران اسرائیلی در غزه و کرانه باختری مرتکب می‌شوند، نقض صریح تمامی موازین بشردوستانه و قوانین بین‌الملل است و بیانگر این است که این رژیم اشغالگر و فاشیست برای ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه نیازی به هیچ توجیه و بهانه‌ای ندارد.

وی عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: ما ضمن تسلیت شهادت شهدای خود، تاکید می‌کنیم که این صحنه‌ها و جنایات خشم بیشتر ملت و خیزش و عملیات‌های مقاومتی بیشتر را از سوی قهرمانان کرانه باختری به دنبال خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط