جمعه 30 شهریور 1403 - 00:29

کد خبر 635074

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 17:28:19


وزیر دفاع یمن: آماده جنگ طولانی‌مدت با رژیم صهیونیستی هستیم


فارس/وزیر دفاع یمن با تأکید مجدد بر آمادگی این کشور برای جنگ با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که جنگ یمن علیه صهیونیستها یک اصل بوده که در اعماق مردم این کشور نهادینه شده است.

محمد العاطفی وزیر دفاع یمن امروز پنجشنبه تأکید کرد که موضع این کشور در خصوص حمایت از مسئله فلسطین، مسجدالاقصی و پشتیبانی از مظلومان غزه ثابت است.وزیر دفاع یمن تصریح کرد: ارتش یمن کلید پیروزی را در دست دارد و برای آغاز جنگ طولانی‌مدت با رژیم غاصب صهیونیستی و تمامی حامیان و وابستگانش در نهایت آمادگی قرار دارد.وی با بیان اینکه جنگ یمن علیه صهیونیست‌ها یک اصل بوده که در اعماق مردم این کشور نهادینه شده است، تصریح کرد: علت این است که ما می‌دانیم این جنگ یک وظیفه دینی مقدس است و تفاوتی ندارد که چه هزینه‌ای برای ما داشته باشد.
فلسطین-2؛ موشک یمنی که قلب اسرائیل را هدف قرار داد
سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، یکشنبه هفته جاری با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عملیات موشکی این کشور در منطقه یافا یک هدف نظامی را مورد تهاجم قرار داده است.یک موشک بالستیک یمنی، صبح روز یکشنبه، با عبور از لایه‌های پدافندی ارتش اسرائیل به یک نقطه در نزدیکی فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو اصابت کرد و رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند ارتش این رژیم در حالبررسی علت ناکامی سامانه‌های پدافندی در رهگیری این موشک است.سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره این حمله گفت: این عملیات با یک موشک بالستیک مافوق‌صوت جدید انجام شده که توانسته به هدف خود برسد و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام مانده است.شبکه المسیره یمن با انتشار تصاویر و ویدئویی، ابعاد تازه‌ای از این موشک را به تصویر کشید. این موشک، فلسطین-2 نام دارد.
 
صنعا: برای جنگ در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم
وزیر دفاع یمن تأکید کرد که ما برای جنگ در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم و برای ورود به آن اراده و تصمیم خود را گرفته‌ایم.العاطفی ضمن هشدار به‌تمامی طرف‌هایی که در تلاش برای فتنه افروزی و هرج‌ومرج در خصوص رخدادهای غزه هستند، تصریح کرد: بخش صنایع نظامی و تکنولوژی یمن شاهد پیشرفتهای چشمگیری بوده است. وی همچنین به طرف‌های حاضر در ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی و مزدوران آنان هشدار داد که دست نیروهای یمن به آنان خواهد رسید و عاقبت بدی در انتظارشان خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط