جمعه 30 شهریور 1403 - 00:25

کد خبر 635078

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 17:30:18


امکان بازیابی آیفون ۱۶ به صورت بی‌سیم فراهم شد


تکفارس/ به گزارش خبرگزاری‌ها، اپل به تازگی به لطف قابلیت RecoveryOS امکان بازیابی آیفون ۱۶ به صورت بی‌سیم را برای کاربران مهیا کرده است.

اگر تا به حال با مشکلاتی نظیر بوت لوپ یا بریک شدن آیفون خود مواجه شده‌اید، آخرین راه حل شما اتصال به رایانه شخصی یا مک از طریق کابل و بازیابی دستگاه خود با استفاده از iTunes می‌باشد.

به گزارش وبگاه خبری ۹to5Mac، مدل‌های جدید آیفون ۱۶ به لطف قابلیت RecoveryOS قادر به بازیابی نرم افزار خود به صورت بی‌سیم هستند. این ویژگی این امکان را برای دارندگان سری آیفون ۱۶ فراهم می‌کند تا گوشی خود را به صورت بی‌سیم از آیفون یا آِیپد دیگری که با سیستم عامل iOS 18/iPadOS 18 اجرا می‌شوند بازیابی کنند.


RecoveryOS مدتی است که در ساعت هوشمند اپل واچ و اپل TV در دسترس قرار دارد و خوشبختانه اپل آن را به آیفون‌ها اضافه کرده است. طبق گزارش جدید، کاربران آیفون ۱۶ می‌توانند به سادگی دستگاه آسیب‌دیده خود را روی آیفون یا آی‌پد دیگر متصل به وای‌فای و بلوتوث قرار دهند و سپس جدیدترین نسخه iOS را دانلود کرده و به‌صورت بی‌سیم آن را به آیفون آسیب دیده منتقل کنند.

مدل‌های جدید آیفون ۱۶ پارتیشن بازیابی اختصاصی دارند که حتی اگر پارتیشن اصلی iOS بوت نشده باشد، می‌تواند کل فرآیند را مدیریت کند. حال باید منتظر ماند و دید آیا RecoveryOS به ویژگی‌های سخت‌افزاری بیشتری نیاز دارد و راه خود را به آیفون‌ها و آی‌پدهای قدیمی‌تر باز خواهد کرد یا خیر.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط