جمعه 30 شهریور 1403 - 03:04

کد خبر 635100

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 17:52:30


نصب تجهیزات کمک‌داور ویدئویی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر امشب به پایان می‌رسد


ایرنا/ رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تجهیزات کمک‌داور ویدئویی که روز گذشته وارد ورزشگاه شهید وطنی شده بود در حال نصب است و تا پایان امشب نصب دوربین‌ها و انجام آزمایش عملکرد VAR انجام می‌شود.

رحیم درزی خلردی، رئیس هیئت فوتبال مازندران اظهار کرد: اقدامات فنی نصب تجهیزات کمک‌داور ویدئویی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته به سرعت اجرا شده و مراحل پایانی آن در حال انجام است تا مسابقه تیم‌های نساجی و استقلال با کمک داور ویدئویی برگزار ‌شود.
وی افزود: ۲ دستگاه دوربین ویژه سیستم کمک‌داور ویدئویی توسط باشگاه نساجی خریداری شده که تا امشب به ورزشگاه می‌رسد و تلاش می‌شود که با نصب این دوربین‌ها و استقرار واحد سیار صدا و سیما، امشب آزمایش کمک‌داور ویدئویی انجام ‌شود تا برای استفاده در مسابقه آماده باشد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران سیستم کمک‌داور ویدئویی قرار نیست در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باقی بماند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد محدودی سیستم کمک‌داور ویدئویی وارد کشور شده و به همین دلیل این تجهیزات با نظر کمیته داوران و سازمان لیگ برای بعضی بازی‌ها به محل برگزاری مسابقه فرستاده می‌شود.
درزی خلردی افزود: سیستم VAR پس از مسابقه نساجی و استقلال از ورزشگاه شهید وطنی خارج می‌شود تا با نظر سازمان لیگ و کمیته داوران در ورزشگاه‌های دیگر به صورت موقت مورد استفاده قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به تعداد کافی سیستم کمک‌داور ویدئویی وارد کشور شود از این تجهیزات به صورت مقطعی در ورزشگاه‌های مختلف و برای بازی‌هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند بهره گرفته می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط