جمعه 30 شهریور 1403 - 00:28

کد خبر 635101

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 17:55:01


تریلر جدید بازی A Quiet Place به اهمیت مخفی‌کاری اختصاص دارد


زومجی/ جدیدترین تریلر بازی A Quiet Place: The Road Ahead سیستم مخفی‌کاری بازی و ویژگی‌های آن را به طرفداران نشان می‌دهد.
 
هنگام تجربه A Quiet Place: The Road Ahead باید در دنیای پساآخرالزمانی آن به‌دنبال یک پناهگاه امن باشید و همزمان تلاش کنید تا از توجه بیگانگان کور و در عین حال مرگباری که با شنوایی خود متوجه حضور شما می‌شوند، دور بمانید. برای رسیدن به این هدف باید مهارت‌های مخفی‌کاری خود را تقویت کنید و گیم‌پلی بازی نیز براساس همین دستورالعمل طراحی شده است.

در ویدیو جدید بازی می‌بینیم که مانوئل مورو، طراح ارشد بازی ابتدا به‌طور خلاصه در مورد برخی از مکانیک‌های مخفی‌کاری A Quiet Place: The Road Ahead صحبت می‌کند؛ از جمله اینکه می‌توانید در بوته‌ها یا جعبه‌های مقوایی پنهان شوید. باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و تا جای ممکن ساکت بمانید؛ زیرا با جلب توجه موجودات ترسناک فرازمینی، حکم مرگ خود را صادر خواهید کرد.

بازی ابزارهای مختلفی را برای بقا در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد؛ مانند یک چراغ‌قوه که در تشخیص اشیای خطرناکی مانند شیشه‌های روی زمین و تله‌های مرگبار به شما کمک می‌کند. همچنین یک فونومتر خواهید داشت که نه تنها میزان صدای محیط اطراف شما را اندازه‌گیری می‌کند، بلکه میزان صدایی که تولید می‌کنید را نیز اندازه‌گیری خواهد کرد.

بنابراین اگر در جایی هستید که صدای بلندی مثل صدای آبشار وجود دارد، می‌توانید خودتان نیز با خیال راحت و بدون ترس از جلب توجه ناخواسته، سر و صدا کنید. A Quiet Place: The Road Ahead بازیکنان را به چالش می‌کشد تا اشیایی را در محیط پیدا کرده و از آن‌ها به نفع خود استفاده کنند؛ مانند پرتاب یک بطری شیشه‌ای برای ایجاد حواس پرتی یا ریختن شن جلوی خود در حین راه رفتن تا صدای پای شما کمتر شود.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط