جمعه 30 شهریور 1403 - 00:27

کد خبر 635104

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 18:02:53


آب شرب برخی از محله‌های شهر کرمانشاه امشب قطع می‌شود


ایرنا/ براساس اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آب شرب مشترکان برخی از محله‌های جنوب شهر کرمانشاه به دلیل تعمیر شبکه توزیع، از ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور تا ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه، با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعمیرات شبکه توزیع سایز ۲۰۰ میلی متر فولادی واقع در خیابان بهار، کوی شهید نادر جعفری، روبروی مدرسه شایسته، محله‌های: بهار، سراب سعید، خیابان دارایی (کسری)، خیام، سعدی، میدان جمهوری، ۱۴ متری امینی، آقاجان، تپه ترمینال و بلوار قصرشیرین از ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه تا ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه ۳۰ شهریور ماه، با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می‌شوند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از از مشترکان ساکن در این محله‌ها خواسته است که با صبر و بردباری و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه افزون بر ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط